  • 31. Data: 2010-12-22 07:05:56
    Temat: Re: Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Gru, 17:01, GB <g...@o...pl> wrote:

    > No to jest już maksymalne uderzenie. Chodzi mi raczej o straszak na
    > uaprtego-głupola. Niech może podpisze dokument, że "uważa, że objawy nie
    > są warte leczenia szpitalnego i on na nie nie zezwala" a potem mu
    > powiedzieć, że nie ma sprawy - jeżeli chce żeby dziecko cierpiało to
    > niema problemu -

    K$%%wa mać!!!!
    Czy jesteś aż tak bezduszny?
    Naprawdę dziecko jest dla ciebie tylko kartę przetargową aby
    upie&&&&lić tatusia?
    A jak cierpi to niech cierpi?

  • 32. Data: 2010-12-22 07:10:56
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Gru, 17:24, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > jak dziecko jest powaznie chore i wymaga nagłej opieki szpitalnej dla
    > ratowania zycia, to sie wzywa karetke razem z policją i matką. Policji i
    > karetce wystarczy zgoda matki, zeby zabrac dziecko do szpitala nawet
    > przy sprzeciwie ojca jeśli lekarz uzna, ze jest to konieczne.

    Tylko, że z wypowiedzi GB wynika, że chcą tylko upie%$ić tatusia

  • 33. Data: 2010-12-22 07:33:01
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 17:11, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może sama zdecydować. Natomiast tu odnoszę wrażenie, ze chodzi o to, ze
    > dzieckiem opiekuje sie akurat ojciec, który dziecka nie chce fizycznie
    > wydać. Co do zasady w wypadku nieletniego wystarcza zgoda jednego z
    > rodziców.

    Jesteście mocno skrzywieni zawodowo, za dużo obcujecie z totalnie
    skrzywioną częścią społeczeństwa :-D.

    Nie zachodzą tutaj żadne z faktów o których wspomina się w wątku.

    GB

  • 34. Data: 2010-12-22 07:44:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/22/2010 1:33 AM, GB wrote:
    > Nie zachodzą tutaj żadne z faktów o których wspomina się w wątku.

    no to napisz o co chodzi, albo spadaj.

  • 35. Data: 2010-12-22 08:25:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 21-12-2010 16:21, GB pisze:
    > Witam,
    >
    > Krótko: dziecko jest chore. Powody mogą być różne co wymaga dokładnego
    > sprawdzenia, ale lekarze oraz objawy świadczą o tym że głównym powodem
    > dolegliwości dziecka jest określona choroba - trzeba to solidnie
    > zdiagnozować.
    >
    > Ojciec twierdzi, że dziecko jest zdrowe, a objawy wynikają z zaniedbań
    > matki i nie zgadza się na szpital, twierdząc że jeżeli dziecko pójdzie
    > do szpitala bez jego zgody, to będzie rozpatrywane jako "porwanie"....

    O przyjęciu do szpitala decyduje lekarz. Rodzic nie może "oddać dziecka
    do szpitala" bo takie ma widzimiśię, więc jak się tam dziecko znalazło,
    to ze wskazań lekarskich.

    I co to znaczy "będzie rozpatrywane"? Przez kogo?

    Ojciec pójdzie na policję i zgłosi, ze matka porwała dziecko do szpitala
    a lekarze w tym porwaniu pomagali?
    To byłoby nawet śmieszne, gdyby w grę nie wchodziło zdrowie, czy może
    nawet życie dziecka.

    > Chciałbym się dowiedzieć jak zgodnie z prawem: krótko, zgrabnie i
    > rzeczowo upierd@%$#@ tego głupola?

    Pierwsza sprawa - czy rodzice mieszkają razem? Nic na ten temat nie
    napisałeś. Jaki jest status ich związku - małżeństwo, formalna
    separacja, nieformalna separacja, rozwiedzeni, konkubinat, były konkubinat?

    Druga - jeżeli nie mieszkają razem, z kim mieszka dziecko?
    Czy sprawa opieki nad dzieckiem jest uregulowana wyrokiem sądu?

    Za mało informacji, za dużo emocji.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 36. Data: 2010-12-22 08:56:18
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 08:44, witek pisze:

    > no to napisz o co chodzi, albo spadaj.

    Spadaj to mów do swojej matki. Wracając do meritum: otrzymaliście tyle
    info ile potrzebujecie. Żadne z tych anomalii które Wam chodzą po głowie
    tutaj nie zachodzi.

    GB

  • 37. Data: 2010-12-22 08:57:46
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 17:09, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Jakiekolwiek leczenie, w tym szpitalne, może być prowadzone tylko i
    > wyłącznie za zgodą samego pacjenta. Wykonanie zabiegu czy badania bez
    > takiej zgody stanowi samo w sobie przestępstwo. W wypadku dziecka
    > (generalnie nieletniego) takiej zgodu udzielają rodzice czy inni
    > opiekunowie prawni, a w razie problemów Sąd Rodzinny. Jak rozumiem w tym
    > konkretnbym wypadku rodzice nie mogą się porozumieć co do tego, czy
    > dziecko ma być leczone, czy nie, więc zostaje wniosek do sądu. Ten
    > japrawdopodobniej zwróci się o opinię biegłego, bo nie wyobrażam sobie

    No i to jest chyba sensowna odpowiedź... Dzięki.
    Tak swoją drogą to są już bardzo poważne działania. Sąd rodzinny itd.
    Myślałem, o czymś znacznie mniej destrukcyjnym.

    GB

  • 38. Data: 2010-12-22 08:59:34
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 17:24, grafik pisze:
    > Użytkownik "GB"<g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo tak normalnie jak dziecko chore to biorę pod pachę i do lekarza -to czy
    > mąż uważa ze przesadzam lub porywam lub cos tam...

    no właśnie :-) wszystko jest normalnie a mąż uważa że to przesada i chce
    najzwyczajniej w świecie "postawić na swoim", trochę egoistycznie
    skupiając się na sobie zamiast na dobru dziecka. Posługuje sie prz tym
    trochę takim.. przesadnym argumentem o porwaniu. Uważam, że sprawę
    powinna zamknąć dobry operd$%#$% i sugestia żeby się zwyczajnie
    otrząsnął, ale to raczej nie skutkuje :-D

    GB

  • 39. Data: 2010-12-22 09:01:13
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 19:32, Robert Tomasik pisze:

    > Dość ryzykowna teza. Zakładam, że jesteś w stanie na poparciue tego
    > poglądu podać jakąś podstawę prawną. Zagrożenie dla życia musiałoby być
    > naparwdę oczywiste i bezpośrednie, by Policja uwikłąła sie w coś
    > takiego, ale to jedynie w nten sposób, że zatrzymujemy ojca jako sprawcę
    > przestępstwa nieudzielenia pomocy, dziecko wydajemy do opieki matce, a
    > ta jedzie z nim do lekarza. Innej możliwości prawnej nie widzę, ale
    > chętnie poznam Twoją koncepcję prawnego tego rozwiązania.

    Matko jedyna... czyli zakładam, że mogę czy to matka czy ojciec, może
    męczyć dziecko i trzymać w stanie niezagrażającym życiu ale dręczącym,
    tylko dlatego że "nie wyraża zgody"... to chore.

    GB

  • 40. Data: 2010-12-22 09:56:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.12.2010 10:01), GB wrote:

    > Matko jedyna... czyli zakładam, że mogę czy to matka czy ojciec, może
    > męczyć dziecko i trzymać w stanie niezagrażającym życiu ale dręczącym,
    > tylko dlatego że "nie wyraża zgody"... to chore.

    Jakbyś trochę więcej dał szczegółów na temat związków tatusia z mamusią,
    jak również jaki mniej więcej charakter ma schorzenie i hospitalizacja -
    to by może odpowiedzi były ciutkę bardziej trafne.

    p. m.