  • Data: 2004-04-16 05:30:12
    Temat: Re: Dzieci nauczycieli uprzywilejowane
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 15. kwietnia 2004 16:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane ag:

    > jakbyś czekał na operację a szpital miałby "punktów" na jedną to pewnie
    > byś nie protestował gdyby wybrali pacjenta z łóżka obok (zakładając że
    > jesteście w takim samym stanie) TYLKO dla tego że jest z rodziny
    > lekarskiej??

    Kto mówi TYLKO? Cały czas nie rozumiecie, że początek wątku zakładał, że
    kandydaci są RÓWNI i trzeba jakoś zdecydować. Jeśli ja potrzebuję operacji
    równie silnie jak mój sąsiad, to wybranie któregoś z nas jest obiektywnie
    równożędne i kryterium wyboru jest wtedy obojętne. Wiadomo, że JA bym nie
    był zadowolony z wybrania KOGOŚ, ale obojętnie czy na podstawie rzutu
    monetą czy ładniejszego uśmiechu.

    > albo że ty zdychasz na korytarzu podczas gdy pacjenci
    > "lekarscy" mają lepsze sale i ich rodzin nie obowiązują godziny i warunki
    > odwiedzin??

    Tu właśnie przejaskrawiasz i wprowadzasz element, którego nie było w
    początku wątku.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)