    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Date: Mon, 10 Nov 2014 13:13:30 +0100

    W dniu 2014-11-10 13:05, My pisze:

    > Ale ja sie tam w srode nie wybieram ani tym bardziej nie zamierzam
    > zamawiac akt. Chodzilo mi o to jak sie mam poskarzyc na to, ze nie
    > moglem samodzielnie zrobic odpisu.

    ??? Chcesz się skarżyć na siebie, że ci się nie chce?

    > Wydaje mi sie zdroworozsadkowo, ze
    > skoro terminy nie biegna tylko w dni ustawowo wolne

    Błędne założenie, bo dzień ustawowo wolny też się wlicza do liczenia
    terminu (wyjątkiem jest jeśli dzień ten jest ostatnim dniem terminu).
    Ale na przykład wyjątku nie ma dla soboty, kiedy wszak sądy nie działają.

    > to i ja poza
    > tymi terminami bede mógl uzyskac dostep do akt umozliwiajacy wykonanie
    > odpisu.

    Byłeś z wyprzedzeniem uprzedzany o tym, że sąd dziś jest nieczynny, to
    nie jest niespodzianka.

    > Moze sad organizowac dzien wolny dla swoich pracowników
    > kiedy chce o ile nie ogranicza mojego prawa.

    Nie masz racji.

    --
    Liwiusz