  • Data: 2014-02-21 12:19:25
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: Chocobo <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2014 11:45, Maciek pisze:

    > To, że _teraz_ jej nie stać, nie znaczy, że _wcześniej_ nie było jej
    > stać i komornik zapewne nie jest w stanie tego ocenić. Komornik nie wie,
    > nic na temat majątku dłużnika, zajmuje wskazane

    Jest chyba możliwość sprawdzenia wyciągów, przychodów i rozchodów?

    > konta/ruchomości/nieruchomości. Może poszukiwać majątku, jeśli dostał
    > takie zlecenie i zdaje się, że właśnie to robi.

    Jak dla mnie to nie jest szukanie tylko pójście na łatwiznę

    > Nie chce mi się już dyskutować, ale w moim domu zamykane na klucz są
    > przykładowo: łazienki, pokoje, piwnica. To nie ważne, że nikt
    > praktycznie nie używa kluczy w pokojach, ale możliwość zamknięcia jest.
    > Sugerujesz, że ewentualnemu komornikowi mogę powiedzieć, żeby zajął
    > wieszak i dywanik, gdyż mieszkam w przedpokoju, a jak widać do innych
    > pomieszczeń nie mam dostępu, bo są zamykane na klucz? :->

    Tutaj standardowe zamknięcia w drzwiach pokojowych wymienione są na
    wkładki yale, takich rzeczy nie robi się po to by z nich nie korzystać :)
    Sugeruję, że system jest bandycki i ma ułatwiać zadanie komornikowi
    kosztem niewinnych ludzi.

    marcin