eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziałalność nierejestrowa prawa konsumenta › Re: Działalność nierejestrowa prawa konsumenta
  • Data: 2020-05-27 15:40:46
    Temat: Re: Działalność nierejestrowa prawa konsumenta
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pozwać.
    W pozwie wystąpić o wydanie przez sąd nakazu zapłaty.
    Nie odbiera korespondencji jego strata.
    Powództwo dobrze udokumentować.
    Dowie się o zajęciu rachunku przez komornika.

    Może pomoże rzecznik praw konsumenta (powiatowy, miejski).

    Można wystąpić do MSWiA (czy do kogo tam teraz po jakichś zmianach) o dane adresowe
    (opłata + 6 tygodni).

    Inna droga to karna (policja, np. oszustwo - przykładowo wziął zaliczkę i zniknął lub
    dostarczył coś mocno niezgodnego z umową).


    -----
    > Wykonał usługę 4 miesiące temu, wystawił nawet rachunek, ale popsuło się a teraz
    tak:
    > żaden kontakt z wykonawcą nie jest mozliwy, nr telefonu stacjonarnego nie
    odpowiada, pod adresem z rachunku go nie ma, poczta
    > zwróciła list z adnotacją "adresat wyprowadził się", nowi lokatorzy mówią, że 2
    miesiące temu kupili to mieszkanie, ale w związku
    > z RODO nie chcą podać danych sprzedawcy, aby nie mieć kłopotów.
    > Sąsiedzi pamiętają przedsiębiorcę, im też robił usługi, brał pieniądze, wystawiał
    rachunki, ale to nie było jego mieszkanie, tylko
    > rodziny i mieszkał przy rodzinie.
    > To ta rodzina sprzedała mieszkanie.
    > Jak znaleźć przedsiębiorce?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1