  • Data: 2006-02-27 23:09:09
    Temat: Re: Dzia?alno?? gospodarcza i etat a ZUS
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD spod adresu <s...@t...wszechwiedza.pl> wysłał(a):

    > Zalezy. Jesli firma przedzie cinko i dochody sa male, to dopiero przy
    > rocznym.
    > Jesli firma dziala jak trzeba, to juz w trakcie roku podatkowego placisz
    > mniejsze zaliczki.

    Firma przędzie jako tako, znaczy jest z czego odliczać.
    A pytam bo nie wiem czy moje biuro, które prowadzi mi KPiR dobrze to robi.
    Czy ta składka zdrowotna wchodzi normalnie w koszty? Dostaję od nich co
    miesiąc wypełnioną KPiR i ZUS nigdzie nie ma. Dopóki nie miałem etatu
    pozostałe części składki ZUS były ujęte w KPiR.

    --
    Gabriel
    [pisząc do mnie popraw adres]