  • 1. Data: 2010-06-21 21:00:45
    Temat: Dystrybucja filmow...
    Od: "MW" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zastanawia mnie jak dzialaja takie serwisy jak:

    www.playtube.pl

    www.megavideo.com

    ze nikt im sie nie dobierze do...

    a moze nie ma za co?

  • 2. Data: 2010-06-22 11:03:30
    Temat: Re: Dystrybucja filmow...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-21 23:00, MW pisze:
    > Zastanawia mnie jak dzialaja takie serwisy jak:
    >
    > www.playtube.pl
    - jak widzę takie serwisy to zawsze się zastanawiam, czy zakładając
    konto od razu trafia się do bazy policji/BSA itp czy dopiero po chwili:)

    > www.megavideo.com
    - takie Youtube dla ubogich, pewnie ma podobny regulamin.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2010-06-22 18:44:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konto od razu trafia się do bazy policji/BSA itp czy dopiero po chwili:)

    > - takie Youtube dla ubogich, pewnie ma podobny regulamin.

    jezeli masz na mysli filmy kinowe to dziala dokladnie tak samo jak
    rapidshare