  • 1. Data: 2009-12-28 10:40:37
    Temat: Dyspozycyjni zwarci i gotowi
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci
    /1,80273,7400465,Na_kolege_policjanta_sie_nie_donosi
    __Wynocha_ze_sluzby.html

    "Sieradzki sąd _nie_ _dał_ _wiary_ jego wyjaśnieniom i skazał już policjanta na
    rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata. Zakazał mu także pełnienia funkcji
    policjanta przez trzy lata. Apelacja nie przyniosła rezultatu."

    Pal licho jak było, czy mu wierzę czy nie, ale toż to kwintesencja polskiego
    wymiaru kolesiostwa. Nie suche fakty, nie domniemanie, ale "sąd dał wiarę" albo
    "sąd nie dał wiary"... i pozamiatane.

    mi

  • 2. Data: 2009-12-28 11:37:11
    Temat: Re: Dyspozycyjni zwarci i gotowi
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    polskiego
    > wymiaru kolesiostwa. Nie suche fakty, nie domniemanie, ale "sąd dał wiarę"

    to jest polski standard. Reka reke myje. Zadnemu kolesiowi czapka z glowy
    nie spadnie poki jest wierny i kryje innych. Taki rodzaj korupcji
    towarzyskiej.

    A bez oczyszczenia policji nigdy wiara w ten organ nie wzrosnie.

    Icek

  • 3. Data: 2009-12-28 11:58:48
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 28-12-2009 11:40, mi pisze:
> [...]
    > wymiaru kolesiostwa. Nie suche fakty, nie domniemanie, ale "sąd dał wiarę" albo

    Jedną kwestią jest to jak było naprawdę - tego nie wie sąd, nie wiemy i
    my. A drugą kwestią jest _wykazanie_ tego jak miało być naprawdę sądowi
    - czyli mówiąc inaczej: przekonanie drugiego człowieka (sędziego) o
    swojej wersji zdarzeń.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-12-28 12:31:15
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > my. A drugą kwestią jest _wykazanie_ tego jak miało być naprawdę sądowi
    > - czyli mówiąc inaczej: przekonanie drugiego człowieka (sędziego) o

    to fakt, ale najczesciej w takiej prezentacji jest choc niewielki element
    prawdy.

    Cos musialo byc na rzeczy, ze dostal po uszach. A ze akurat napatoczyl sie z
    problemem. Pewnie taki typ prostujacy swiat. Wiec oberwal za swoje
    podejscie.

    Oczywiscie tak nie powinno byc. Zaczynajac od tego ze cos bylo na rzeczy bo
    policjant oddalajac sie z miejsca zdarzenia juz popelnil conajmniej
    wykroczenie.

    Icek

  • 5. Data: 2009-12-29 07:18:15
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

> [...]
    > towarzyskiej.
    >
    > A bez oczyszczenia policji nigdy wiara w ten organ nie wzrosnie.

    To błąd logiczny. Policja nie Sądem, a to on wydaje wyroki.
    Moim zdaniem to powinno brzmieć:
    Bez oczyszczenia i reformy sądów żadnemu kolesiowi czapka z głowy nie
    spadnie.
    I nie tylko kolesiowi, temu co ma kase też.

  • 6. Data: 2009-12-29 09:40:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > spadnie.
    > I nie tylko kolesiowi, temu co ma kase też.

    ale to jest pic jakis. Do czasu jak kolesie beda sie w policji kryc jeden
    drugiego to sprawa do sadu nawet nie dotrze.

    Oczyszczenie jest potrzebne na calej dlugosci: policja, sady, prokuratury a
    zaczynac chyba trzeba od wladzy czyli poslowie

    Tak czy inaczej nieprawidlowosci w policji sa na porzadku dziennym.

    Icek

  • 7. Data: 2009-12-29 09:41:36
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Sędziowie za kraty !!!

  • 8. Data: 2009-12-29 10:55:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Sędziowie za kraty !!!

    Policjanci, sedziowie, prokuratorzy, poslowie.

    Jak ktos lamie prawo to powinien byc stosownie do wybryku ukarany.

    U mnie np. na porzadku dziennym jest skrecanie na zakazie przez policje. Bo
    im szybciej do komisariatu. I co? Jakies konsekwencje ? Dostarczalem juz
    fotki takiego zachowania. Jakis efekt? Zaden.

    Icek