  • 31. Data: 2010-06-28 07:27:48
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > I co, kursant będzie kupował samochód z odpowiednim wyposażeniem i w
    > odpowiednim stanie technicznym?

    Może jeździć tym, na którym się uczył.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-06-28 08:39:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.06.2010 09:27), Liwiusz wrote:

    > Może jeździć tym, na którym się uczył.

    Poza tym "demokracje zachodnie" znają koncepcję nauki i egzaminu na
    samochodach normalnych, bez żadnych specjalnych wyposażeń.

    p. m.

  • 33. Data: 2010-06-28 09:47:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 09:27, Liwiusz pisze:

    > Może jeździć tym, na którym się uczył.

    Uczył się na samochodzie OSK, który w dodatku nie jest wyposażony w
    kamery, i o którego stanie egzaminator nie może nic powiedzieć

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2010-06-28 09:48:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 10:39, mvoicem pisze:
    > Poza tym "demokracje zachodnie" znają koncepcję nauki i egzaminu na
    > samochodach normalnych, bez żadnych specjalnych wyposażeń.

    Co niekoniecznie jest ich plusem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-06-28 09:50:55
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:22:06 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > I co, kursant będzie kupował samochód z odpowiednim wyposażeniem i w
    > odpowiednim stanie technicznym?

    Nie rozumiesz tekstu?
    Kursant, oczywiście nie kupuje bryczki. Ale już OSK jak najbardziej :)))
    Dlaczego?
    Prosta logika - ten OSK który ma samochody tych samych marek/typów/modeli
    na których odbywać się będą egzaminy - ma lepsze wzięcie u kursantów.

  • 36. Data: 2010-06-28 12:11:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.06.2010 11:48), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Co niekoniecznie jest ich plusem.

    Niekoniecznie też jest ich minusem. Przynajmniej nie słyszałem o pladze
    kursantów rozjeżdżających staruszki.

    p. m.

  • 37. Data: 2010-06-28 12:12:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.06.2010 11:47), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Uczył się na samochodzie OSK, który w dodatku nie jest wyposażony w
    > kamery,

    OSK może mieć zamontowaną kamerę. Można zamontować kamerę przenośną.

    > i o którego stanie egzaminator nie może nic powiedzieć

    A po co egzaminator ma coś mówić o jego stanie?

    p. m.

  • 38. Data: 2010-06-28 13:21:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > I co, kursant będzie kupował samochód z odpowiednim wyposażeniem i w
    > odpowiednim stanie technicznym?

    Dokładnie tak samo jak teraz kupuje samochód żeby rozpocząć kurs nauki jazdy :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 39. Data: 2010-06-28 14:41:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:21, Jacek Osiecki pisze:

    > Dokładnie tak samo jak teraz kupuje samochód żeby rozpocząć kurs nauki jazdy :>

    Nie kupuje, tylko wypożycza od OSK.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2010-06-28 17:13:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.06.2010 16:41), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie kupuje, tylko wypożycza od OSK.

    No to dokładnie tak samo może wypożyczyć od OSK na egzamin.

    p. m.