  • 1. Data: 2010-06-24 12:37:47
    Temat: Parkowanie w strefie - co sądzicie o wyroku?
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Wyrok

    z dnia 12 lutego 1998 r.

    Naczelny Sąd Administracyjny (do 2003.12.31) w Poznaniu

    I SA/Po 876/97

    Niezapłacenie opłaty za postój samochodu w tzw. strefie przez kierującego
    pojazdem dawało podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, w którym za
    zobowiązanego przyjąć należało właściciela pojazdu. W przypadku gdy
    kierującym pojazdem nie był jego właściciel, winien on wskazać osobę, która
    kierowała pojazdem.

    Czy zdaniem Grupowiczów to stanowisko sądu jest:
    1. prawidłowe,
    2. aktualne?

  • 2. Data: 2010-06-24 13:05:43
    Temat: Re: Parkowanie w strefie - co sądzicie o wyroku?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sensor pisze:

    > Czy zdaniem Grupowiczów to stanowisko sądu jest:
    > 1. prawidłowe,
    > 2. aktualne?

    Wrzuć jeszcze uzasadnienie ... Teza nic nie znaczy.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-06-24 13:08:11
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 15:05:43 +0200, Johnson napisał(a) w wiadomości

    > Wrzuć jeszcze uzasadnienie ... Teza nic nie znaczy.

    Nie mam. Nie mogę znaleźć tego orzeczenia w sieci.

  • 4. Data: 2010-06-24 14:02:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.06.2010 14:37), sensor wrote:
> [...]
    > kierowała pojazdem.
    >
    > Czy zdaniem Grupowiczów to stanowisko sądu jest:

    3. niezależnie od 1 i 2 - praktyczne :)

    p. m.

  • 5. Data: 2010-06-25 09:18:40
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Tak, bardzo praktyczne, szczególnie dla banków, leasingodawców i Avisa ;-)

    -----