  • Data: 2005-03-31 15:07:06
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d2fdsd$of0$1@inews.gazeta.pl...
    <...>
    > Co Ty chcesz komisyjnie plombować? I w jakim celu. Nawet Policja nie ma
    > prawa cudzej korepondencji czytać i przekazuje ją prokuratorowi. Nie
    > zapominaj o tym.
    <..>
    Ja tylko szukam poprawnych rozwiązań, może też trochę się wysilisz?
    Sam odpowiedziałeś na swoje pytanie....właśnie po to.
    Do przyjazdu policji (z pewnością nie ma co, absorbować jej w trybie
    alarmowym).
    Do kartonu -plomba, i do szafy pancernej, jako dowód.
    Uczeń bierze dalej udział w lekcjach.

    > A mozesz mi wyjaśnić uprzejmie, po kiego grzyba Ci (jako dyrektorowi
    > szkoły) rzeczony telefon jest potrzebny w celu wyjaśnienai jego
    > użytkowania na terenie szkoły? Bo jak mnie przekonasz, że jest Ci
    > nieodzowny, to jestem, w stanie uznać, ze masz go prawo zatrzymać. Tylko
    > po co? Nie da się Twoim zdaniem wyjaśnić tego używania bez posiadania
    > owego telefonu?
    Oczywiscie służę;
    Jako dowód przestępstwa. Nie mi jako osobie ale dyrektorowi jako
    reprezentantowi-stronie sporu.
    Uczeń posiadający i używajacy telefon złamał postanowienia Statutu, nie jest
    stroną, (niepełnoletni) w stosunku do
    Dyrekcji (reprentującej szkołę); druga stroną jest opiekun prawny.
    Jest narzędzie przęstępstwa, nie ma opiekuna więc...?!

    > A co z kartą SIMM. Bo telefon oddajesz gościowi. Rozumiem, ze teraz
    > Dyrektor będzie abonament płacił, bo przecież nie uczeń, któremu zabrano
    > kartę.
    <...>
    CZASOWO, Nawet TPSA ;-) _zwalnia_ z opłat abonamentu _dopiero_ jesli jest
    ponad 3 dni przerwy w dostawach.
    A kto zabrania przyjechać opiekunom natychmiast?
    Sam znowu sobie odpowiedziałeś;
    A widzisz są tzw telefony bezabonamentowe, i tu właśnie ( i ponieważ nie
    można ingerowac w jego obsługę),
    A nie wiesz co to za "plan taryfowy", n apewno czyj on jest, też wyjasnić
    czy niełużył przestępstwu!
    W szkole ciagle są klasówki...
    Uczeń sam wyłącza i demontuje kartę SIMM. Oddaje ją jako dowód, do
    wyjaśnienia w sprawie.
    Albo czeka na przyjazd opiekunów?

    > za niestosowanie się do regulaminu szkoły. Tylko, że prawo takiej kary
    > nie przewiduje. Innego uzasadnienia nie znajduję.
    Oczywiście jaśli takiej kary nie przewidziano...nie można zatrzymać
    "karnie".
    To jest _czasowe zatrzymanie_ celem "zabezpieczenia dowodów".
    Żona miała taki przypadek;
    Zabrała na lekcji i po kontakcie telefonicznym, matka stwierdziła:
    "Niech leży, Kaziu obędzie się bez niego. Dzień przed f. świat proszę mu
    oddać."
    I tak się stało, teraz "św. spokój z komórkami...
    Uczeń "stary koń", 19 lat ;-).
    RomanO