  • Data: 2005-03-31 15:35:07
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie jest Twoja rzeczą wybieranie za mnie do kogo mam się odezwać

    ani Twoja kiedy ja mam sie odezwac.

    >Poniewż wypowiada sie merytorycznie, i chociaż nie zawsze ma racje to
    >potrafi bronić
    >swoich wypowiedzi używając argumentów, a nie wulgaryzmów.
    >Co do merytoryczności-za bardzo odbiegamy od tematu, więc z mojej strony
    >EOT.

    najpierw zarzuciles mi ze to co napisalem jest bzdura, w tym kradziez, o
    kradziezy rowniez on napisal,
    (i Andrzej Lawa)
    czemu jemu tego nie zarzuciles tylko do mnie zes sie odrazu przyczepil?

    >Gdybym stał po stronie prostaków to raczej tobie przytakiwał

    grozisz mi procesem z art 216, co jest totalna bzdura w Twoim przypadku,
    poniewaz nie mozna w zaden sposob zidentyfikowac Cie po ksywce czy - mejlu.
    Czlowiek chodz troche myslacy by to zrozumial.
    Mi zarzucasz ze podaje bzdurne porady, art, ktorych i tak nie mozna
    zastosowac w tym przypadku.
    Jak sie ma jedno do drugiego?

    Jakim prawem zarzucasz mi cos czego sam nie potrafisz? Za kogo ty sie
    uwazasz?

    > Prosilem o komentarz w pozostalych art poniewaz jestem przekonany na 1000%
    > ze w momencie wykasowania danych z
    > komorki odpowiedzial by z art 268 a gdyby zniszcvzyl komorke to z Art. 288
    > ,
    > jezeli uwazasz ze nie mam racji, a w chamski sposob
    > dales mi to do zrozumeinia to badz laskaw uzasadnic czemu Twoim zdaniem
    > nauczyciel uniknal by odpowiedzialnosci karnej w takiej
    >
    > P.
    >
    >Nie jestem łaskaw.Szczególnie ze nie czytasz uzasadnień.Szkoda mojego czasu
> [...]

    nie jestes laskaw bo nie masz uzasadnienia. napisalem w poscie , "jezeli",
    "gdyby" itd. na jakiej podstawie
    wiec twierdzisz ze nie mam racji?

    P.