  • Data: 2005-03-31 15:19:32
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl> napisał w wiadomości news:d2gh05$o6q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Nie jest Twoja rzeczą wybieranie za mnie do kogo mam się odezwać

    , po z atym jak pisal Robert
    > Tomasik byl taki watek rok temu,
    > znaczna wiekszosc opinni byla taka iz bylo to przestepstwo.

    > nie jest kraweznikiem, nie jest drogowka, wiec nie mam zadnych powodow by mu
    > nie wierzyc.

    Poniewż wypowiada sie merytorycznie, i chociaż nie zawsze ma racje to potrafi bronić
    swoich wypowiedzi używając argumentów, a nie wulgaryzmów.
    Co do merytoryczności-za bardzo odbiegamy od tematu, więc z mojej strony EOT.

    > Watpliwosc moze budzic wypowiedz nauczyciela badz pedagoga szkolnego ktory -
    > jest to normalne -
    > za wszelka cene bez wzgledu czy ma racje czy nie , uzna ze nauczyciel mial
    > prawo, piszac przy tym o wychowaniu
    > itp w takim przypadku nieuzasadnonych pierdolach.
    > Takze jak juz sie przyp to sie moze ustosunkuj do jego postow najpierw(RT).
    > A nie stajesz po stronie gdzie rzucaja kamieniami
    > prostaki typu leszek.

    Gdybym stał po stronie prostaków to raczej tobie przytakiwał

    > Prosilem o komentarz w pozostalych art poniewaz jestem przekonany na 1000%
    > ze w momencie wykasowania danych z
    > komorki odpowiedzial by z art 268 a gdyby zniszcvzyl komorke to z Art. 288 ,
    > jezeli uwazasz ze nie mam racji, a w chamski sposob
    > dales mi to do zrozumeinia to badz laskaw uzasadnic czemu Twoim zdaniem
    > nauczyciel uniknal by odpowiedzialnosci karnej w takiej
    >
    > P.

    Nie jestem łaskaw.Szczególnie ze nie czytasz uzasadnień.Szkoda mojego czasu na
    dyskusję z Tobą.
    EOT