  • Data: 2005-03-30 21:40:20
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:17or2ol06alfc.gaqxrhmnmhh$.dlg@40tude.net...

    > Jednym ze źródeł prawa oświatowego jest pedagogika i do niej tu trzeba
    by
    > się odnieść.

    Romku! Nie obraź się, ale ta dyskusja nie ma większego sensu. Rok temu
    dyskutowaliśmy zawzięcie przez niespełna miesiąc i ani ja Ciebie, ani Ty
    mnie nie przekonałeś. Z tego co piszesz, to próbujesz posługiwać się
    nadal tymi samymi argumentami. Jaki jest sens, bym ja czynił te same
    wywody, co poprzednio, skoro każdy chętny może się zapoznać z naszym
    zdaniem w łatwy sposób. Stan prawny od tamtego czasu raczej z tego co
    wiem nie uległ radykalnej zmianie.

    Jeśli dysponujesz nowymi, nie podniesionymi w trakcie tamtej dyskusji
    argumentami, to chętnie się z nimi zapoznam i się odniosę. Ale kwestię
    wywodzenia prawa do zatrzymania czy też konfiskaty z pedagogiki moim
    zdaniem wyczerpująco omówiliśmy poprzednio i nie spodziewam się, by
    obecnie ponowne przewałkowanie tego doprowadziło do odkrywczych
    spostrzeżeń.

    Pozostawmy ocenę tego, kto ma rację osobom postronnym. Nikt z nas nie ma
    patentu na nieomylność, ale wałkowanie tego po raz kolejny nie ma moim
    zdaniem większego sensu, albowiem najpewniej doprowadzi do tego samego
    miejsca, co poprzednio. Ja uważam, że Dyrektor narusza prawo, Ty zaś
    uważasz, że nie.