  • Data: 2005-03-30 23:50:57
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d2fad5$tqd$1@news.dialog.net.pl...

    > Wg mnie dyrektorzyna juz prędzej zmniejszyłby swoją odpowiedzialność
    jeśli
    > kartę SIM oddałby natychmiast (odpada posądzenie o wykorzystanie
    > konta/abonamentu). Najlepiej byłoby jeszcze oddać akumulatory. To może
    > zmieni kwalifikację czynu ze względu na ocenę intencji działania.

    Bo ja wiem? Zmniejszy wartość strat - to pewne. Wybije argumnent
    bezprawnego użytkowania, bo uzytkowac nie może. Ale z kolei rodzi zarzut
    w kierunku uczynienia cudzej rzeczy niesprawnej (zabrał obudowę) - też
    przestępstwo.

    > A wzywać to on może pomocy. Rodziców (opiekunów) może zawiadomić albo
    lepiej
    > zaprosić.

    Wezwać, to akurat też może. Tylko, czy potrzebny jest mu do tego telefon
    syna?