  • Data: 2005-04-08 22:37:03
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RomanO napisał(a):

    > <...>
    > No dobra...to wina prawa czy nauczycieli?

    Czegoś, co się nazywa "system". W tym przypadku system szkolnictwa

    > Jak wynika z dyskusji -ja chcę źle.
    > _KONTROLOWAĆ_

    Ale zrozum, że i tak nie skontrolujesz. A ten konkretny przykład jest -
    w 99,999 % przypadków - nieistotny, zarówno dla Ciebie, jak i tego
    drugiego. Zakazy i nakazy SĄ potrzebne, ale po pierwsze, w zgodzie z
    prawem, po drugie - ze zdrowym rozsądkiem, a po trzecie - i
    najważniejsze - trzeba móc je wyekzekwować!

    > Synek (wbrew mamusi) ma "zarabiać" z terenu szkoły.
    Ale o tym to obaj nic konkretnego nie wiemy, prawda?

    > No jak tak, to szkoła robi mu alibi?
    > Taki porządny, "uczęszcza" ale (tak w ogóle) nikt nie wie
    > -co on robi?

    A myślisz, że teraz jest inaczej? Patologię wyczujesz na kilometr, ale
    to nie patologia handluje drugami w szkole, tylko grzeczni, ładnie
    uczesani, i starannie i schludnie ubrani chłopcy ;-(

    M.