    From: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Date: Thu, 31 Mar 2005 05:56:52 +0200

    > no widzisz, i sam teraz bredzisz, art 216 moglbys zastosowac gdyby\s byl
    > laskaw sie przesdtawiac,
    > a po "Pawcio" czy

    To jest kwestia sporna, to raz, dwa mówiłem hipotetycznie, bo wątpie
    żeby mi sie kiedys chciało na tyle zniżyć zeby sie czyms takim zajmować jak
    chamstwo na necie zajmować.
    Trzy wykazujesz tak razacy brak kultury czy chocby zwyklej przyzwoitosci, ze gdyby
    nie
    to ze jestes smieszny dawno bylby plonk

    > "Co do przykładu to proszę bardzo
    > Wspominasz o art 280czyli Rozboju"
    > ===================
    >
    > nie ja wspominam tylko andrzej lawa, widzisz nawet nie wiesz czyj post
    > czytasz. tak wiec czytanie ponizszego nie ma sensu.

    Cytujesz jego post, i dodajesz "a opócz tego" lub" a jeszcze".
    Czyli zgadzasz sie z opinia.Pozostałe są zresztą równie bzdurne.

    > rezta dotyczy mojej osoby, tak wiec badz laskaw jednak opisac.

    Kup sobie może jakis podręcznik do prawa karnego.
    bedziesz porzynajmniej wiedział o czym piszesz.Zakładając
    ze potrafisz przyswoić tyle tekstu

    > "Twoją informacje na temat tego gdzie i kiedy defekujesz uważam za zupełnie
    > niepotrzebną a wręcz niesmaczną."
    > nikt Cie do czytania nie zmusza.
    >
    > P.

    I to ma byc wytłumaczenie chamstwa i słomy wyłażacej z butów?
    Wyżej masz wytłumaczone dlaczego nie ma plonka.I to jest jedyny powód.
    Mimo wszystko z głęboka nadzieją że kiedyś napiszesz coś mądrego.