    From: "Roman G." <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Date: Wed, 30 Mar 2005 19:32:56 +0200

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 17:30:09 +0000 (UTC), poreba napisał(a):

    > Jako rodzic dziecka i właściciel telefou nie uważam by był
    > źle wykorzystywany "na przerwie".

    Ale decyduje osoba sprawująca opiekę bezpośrednią. a ty możesz swoje
    dziecko jeszcze za to w domu ukarać albo tego nie zrobić - i pewnie w tym
    przypadku wybierzesz to drugie. Nie zmienia to zasad funkcjonowania dziecka
    jako ucznia - w szkole, którą _sam_ mu wybrałeś.

    > A tak BTW wyobrażam sobie moją reakcję gdyby ktoś zaaresztował któremuś
    > mojemu dzieciakowi telefon dłużej niż do końca zajęć na "zielonej szkole",
    > na którą mają wyjechać na drugi Polski.

    Skutecznie przywołałbyś swoje dziecko do porządku, bo przecież nikt komórki
    by nie zabrał bez powodu, dałbyś gwarancje, że twoje dziecko więcej tego
    błędu nie powtórzy i telefon zostałby zwrócony:)

    > PS zachowujesz się niekultuarlnie crosspostem bez ostrzezenia
    > - przystoi to pedagogowi?

    To z niewiedzy. Co konkretnie zrobiłem nie tak?

    RG