  • 1. Data: 2010-09-09 14:32:56
    Temat: Dylemat przyszlej studentki
    Od: "Kinga" <j...@a...com>

    Witam!

    Czy mieszkajac w miasteczku X mozna rozliczac sie w miejscu zamieszkania i
    korzystac z uslug urzedów z miejscowosci pobytu czasowego?

    Pozdrawiam, Kinia ;*

  • 2. Data: 2010-09-09 14:49:56
    Temat: Re: Dylemat przyszlej studentki
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > korzystac z uslug urzedów z miejscowosci pobytu czasowego?

    NIE

  • 3. Data: 2010-09-09 15:19:22
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-09 16:32, Kinga pisze:
    > Witam!
    >
    > Czy mieszkajac w miasteczku X mozna rozliczac sie w miejscu zamieszkania i
    > korzystac z uslug urzedów z miejscowosci pobytu czasowego?
    >
    > Pozdrawiam, Kinia ;*

    Rozliczać tak, korzystać z usług innych urządów - nie. Chyba, że się
    zameldujesz.

  • 4. Data: 2010-09-09 17:29:14
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 9 Wrz, 17:19, paranoix wrote:
    > Rozliczać tak, korzystać z usług innych urządów - nie. Chyba, że się
    > zameldujesz.

    Hmm... A do mnie dotarła informacja, że rozlicza się w tym US, na
    którego terenie się mieszka. Wystarczy w PIT podać adres zamieszkania
    (który wcale nie musi być potwierdzony meldunkiem).

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 5. Data: 2010-09-09 18:23:00
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Czy mieszkajac w miasteczku X mozna rozliczac >sie w miejscu zamieszkania

    Tam gdzie zgłosisz miejsce zamieszkania do US.

    > korzystac z uslug urzedów z miejscowosci >pobytu czasowego?

    Zależy od sprawy, w większość można załatawiać je tylko tam gdzie meldunek
    stały. W pewnych wypadach urząd dla meldunku tymczasowego może być
    pośrednikiem.

  • 6. Data: 2010-09-09 18:42:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-09-09 19:29, JaMyszka pisze:

    > Hmm... A do mnie dotarła informacja, że rozlicza się w tym US, na
    > którego terenie się mieszka. Wystarczy w PIT podać adres zamieszkania
    > (który wcale nie musi być potwierdzony meldunkiem).

    A to obowiązek meldunkowy został zniesiony?

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-09-09 19:56:15
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    > A to obowiązek meldunkowy został zniesiony?

    Nie. Ale co on ma wspólnego z podatkami?

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.

  • 8. Data: 2010-09-09 20:20:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Sep 2010, spp wrote:

    > A to obowiązek meldunkowy został zniesiony?

    Co prawda to prawda. Ale jest kolejne pytanie.
    A co z tajemnicą skarbową?
    (tak, leń jestem i nie chce mi się sprawdzać jak tam jest ujęty zakres
    wyłączeń :D, ale przypomnę że np. dla "przypadku rejestracji samochodu",
    czyli pojawiającego się od czasu do czasu sporu z urzędnikami "pan mi
    ma przynieść dowód opłacenia PCC", prawidłowe rozwiązanie działa w DRUGĄ
    stronę - UM/UG "donosi" do US o fakcie nabycia samochodu, a nie US do UM
    fakcie (nie)nabycia pojazdu!)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2010-09-10 00:26:27
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 9 Wrz, 22:20, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > ma przynieść dowód opłacenia PCC", prawidłowe rozwiązanie działa w DRUGĄ
    > stronę - UM/UG "donosi" do US o fakcie nabycia samochodu, a nie US do UM

    Nie znam odpowiedzi na te Wasze pytania, ale jeden mój znajomy w swoim
    PIT za 2009 rok podał swój wrocławski adres zamieszkania na dzień
    31.12.2009 r i wysłał go do US ze względu na miejsce zameldowania. Ów
    US odesłał ten PIT do US we Wrocławiu. No i miał chłopak małą nerwówę,
    bo wrocławski US potrzebował trochę czasu, by odnaleźć ten PIT.

  • 10. Data: 2010-09-13 07:05:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-09 20:42, spp pisze:

    > A to obowiązek meldunkowy został zniesiony?

    Zapewne nie, ale nie ma to nic wspólnego z kwestią możliwości złożenia
    NIP-3 z wnioskiem o zmianę US na lokalny.
    --
    MZ