    From: Wiesław <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwujezyczna umowa na wykonanie usługi
    Date: Sat, 15 Jan 2005 21:44:52 +0100

    Dnia 12 Jan 2005 17:02:52 +0100, Krzysztof Jerzy napisał(a):

    > Mam zleceniodawce, który na wykonaną przeze mnie usługe chce podpisać umowę
    > dwujęzyczną (umowa o dzieło). Firma jest filią firmy zagranicznej
    > zarejestrowaną w polsce jako Sp. z o.o.
    > W projekcie umowy postanowiono, ze zostanie ona sporządzona w dwóch
    > jednobrzmiących wersjach, jedna w jezyku polskim druga angielskim, po jednej
    > dla każdej ze stron.
    > Jakie warunki powinny być spełnione, aby taka umowa była ważna a w
    > szczególnosci czy tłumaczenie powinno być potwierdzone przez tłumacza.
    > Dodam, ze punktem wyjścia była wersja angielska.

> [...]

    Wydaje mi sie ze przede wszystkim kazda ze stron powinna dostac podpisane
    przez druga strone obie wersje jezykowe. Pewnie ze lepiej jak tlumacz
    bedzie przysiegly, ale bez tego nikt wam przeciez nie zabroni podpisania
    umowy. W tresci umowy zastrzegl bym oczywiscie, ze jest w dwoch wersjach
    jezykowych stanowiacych "komplet", zeby sie nie okazalo, ze podpisaliscie
    wlasciwie dwie umowy.