    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    <us16af$1j9$1$Shrek@news.chmurka.net> <TK_EN.104155$t3Rc.86598@fx06.ams1>
    <us28le$21j$4$Shrek@news.chmurka.net> <MC7FN.227854$ps1.224190@fx12.ams1>
    <us3lul$gkv$2$Shrek@news.chmurka.net> <86dFN.113763$wDMd.49428@fx07.ams1>
    <us3nff$gl0$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <LZeFN.312433$7uxe.208016@fx09.ams1>
    <us53i4$rcg$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <cCvFN.313612$7uxe.220895@fx09.ams1> <us6b5l$ve$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <pcRFN.229177$ps1.115761@fx12.ams1> <us9eml$qsr$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <sn8GN.229408$ps1.53496@fx12.ams1> <usbjmp$87c$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 07 Mar 2024 07:37:15 GMT

    On 2024-03-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Myślę że większość się nie rzuca, bo to się finansowo nie spina. Ja to
    > też w imię zasad robię a nie dla 300 PLNów.

    > Przypomnij jak powinny być rozstrzygane wątpliwości? Skoro sam
    > projektant przyznał stawiając znak z jednej strony (tylko tam gdzie jest
    > to istotne z punktu widzenia ustąpienia pierwszeństwa) to znaczy że

    To jest Twoja interpretacja, niekoniecznie faktyczny powód. Z
    wąptpliwościami jest zaś ten problem, że podlegają ocenie. Pójdziesz do
    sklepu, a tam kosz 60 jabłek z jedną gruszką. Zapłacisz jak za gruszki
    bo będzie taniej, czy ocenisz rzecz rozsądnie, że to jedno jabłko to tam
    się znalazło z uj wie jakiego powodu? :) To jest MZ tego typu dylemat.

    > wątpliwości są. Ministere nakazał w takim razie oznaczeniw wszystkich
    > wlotów, zarządca tego niedopełnił. Z tego wprost wynika że kierujący
    > mogą nie postrzegać tego miejsca jako skrzyżowanie, więc jest obowiązek
    > postawienia znaku pionowego - nie było go, co więcej strażnik zeznał że
    > było, choć nie było. Na dodatek sedzia dała grzywnę większą niż
    > wnioskował oskarżyciel (taką samą jak zaoczny), czym uzłała że
    > szkodliwość jest wyższa niż uznał sam oskarżyciel:P

    Przyciągasz niewątpliwie różne atrakcje :)

    > No skąd masz wiedzieć że linia jak nie ma linii?

    Bo to była prostokątna łata ca 1m x 3m po jakiś robotach drogowych czy
    kanalizacyjnych. Poza łatą były linie wskazujące na zakaz parkowania.

    > Ale do szkoły specjalnej to chyba najpierw trzeba mieć orzeczenie - to
    > nie jest (chyba) tak że rodzice mogą kogoś do specjalki zapisać.

    Pewnie też nie zechcą i trudno ich nie zrozumieć.

    > Bo po prostu ich nie słucha - mają go skuć czy jak?

    Jak bije, to raczej powinni jakoś obezwładnić. A jak to się wszystko tak
    wmyka, że nie dają rady no to chyba jednak nie powinnien dzieciak być w
    tej szkole. Jak się gugla po opowieściach rodziców dzieci z adhd to
    ludzie rezygnują z pracy żeby siedzieć i pilnować samemu swoich pociech
    w klasie.

    Nb. tu, a pewnie i gdzieindziej jest instytucja, która nazywa się
    "shadow teacher". Dzieci, które są w standarodwej szkole, a mają jakieś
    kłopoty, zwykle z nauką, ale również zachowawcze są w czasie lekcji pod
    opieką specjalnej osoby. Oczywiście nie za darmo.

    --
    Marcin