    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Date: Thu, 7 Mar 2024 06:35:21 +0100
    <us16af$1j9$1$Shrek@news.chmurka.net> <TK_EN.104155$t3Rc.86598@fx06.ams1>
    <us28le$21j$4$Shrek@news.chmurka.net> <MC7FN.227854$ps1.224190@fx12.ams1>
    <us3lul$gkv$2$Shrek@news.chmurka.net> <86dFN.113763$wDMd.49428@fx07.ams1>
    <us3nff$gl0$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <LZeFN.312433$7uxe.208016@fx09.ams1>
    <us53i4$rcg$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <cCvFN.313612$7uxe.220895@fx09.ams1> <us6b5l$ve$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <pcRFN.229177$ps1.115761@fx12.ams1> <us9eml$qsr$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <sn8GN.229408$ps1.53496@fx12.ams1>

    > Myślisz, że aż tylu pod krawatem się rzuca?

    Myślę że większość się nie rzuca, bo to się finansowo nie spina. Ja to
    też w imię zasad robię a nie dla 300 PLNów.

    > Co nie jest dużym zaskoczeniem, bo MZ powinieneś :) Postawiłeś na aspekt
    > formalny (niekonsekwecje w oznakowaniu pionowym), a bardziej istotny
    > jest MZ aspekt faktyczny (oznakowanie poziome klarownie wskazuje na
    > skrzyżowanie).

    Przypomnij jak powinny być rozstrzygane wątpliwości? Skoro sam
    projektant przyznał stawiając znak z jednej strony (tylko tam gdzie jest
    to istotne z punktu widzenia ustąpienia pierwszeństwa) to znaczy że
    wątpliwości są. Ministere nakazał w takim razie oznaczeniw wszystkich
    wlotów, zarządca tego niedopełnił. Z tego wprost wynika że kierujący
    mogą nie postrzegać tego miejsca jako skrzyżowanie, więc jest obowiązek
    postawienia znaku pionowego - nie było go, co więcej strażnik zeznał że
    było, choć nie było. Na dodatek sedzia dała grzywnę większą niż
    wnioskował oskarżyciel (taką samą jak zaoczny), czym uzłała że
    szkodliwość jest wyższa niż uznał sam oskarżyciel:P

    > Też mi się kiedyś nb. tak zdarzyło. Zaparkowałem motor w miejscu gdzie
    > położyli świeży asfalt i nie zdążyli jeszcze namalować lini. Na
    > szczęście "traffic warden" uciekł bo chyba nie był przyzwyczajony, że
    > ktokolwiek może kwestionować jego uwagi. Ale jakby sprawa trafiła do
    > sądu to pewnie bym przegrał.

    No skąd masz wiedzieć że linia jak nie ma linii?

    > W takiej szkole specjalnej nie powinno być lepszego dozoru?

    Ale do szkoły specjalnej to chyba najpierw trzeba mieć orzeczenie - to
    nie jest (chyba) tak że rodzice mogą kogoś do specjalki zapisać.

    > Bo?

    Bo po prostu ich nie słucha - mają go skuć czy jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!