    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Date: Thu, 07 Mar 2024 01:03:20 GMT

    On 2024-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jest - jak dostanę papiery to napiszę jak sąd to ocenił. Na razie jest

    Myślisz, że aż tylu pod krawatem się rzuca?

    > nieprawomocny wyrok. Ale ustnie padło - "powinien pan sie domyślić".

    Co nie jest dużym zaskoczeniem, bo MZ powinieneś :) Postawiłeś na aspekt
    formalny (niekonsekwecje w oznakowaniu pionowym), a bardziej istotny
    jest MZ aspekt faktyczny (oznakowanie poziome klarownie wskazuje na
    skrzyżowanie).

    Też mi się kiedyś nb. tak zdarzyło. Zaparkowałem motor w miejscu gdzie
    położyli świeży asfalt i nie zdążyli jeszcze namalować lini. Na
    szczęście "traffic warden" uciekł bo chyba nie był przyzwyczajony, że
    ktokolwiek może kwestionować jego uwagi. Ale jakby sprawa trafiła do
    sądu to pewnie bym przegrał.

    > Ale to globalnie nic nie zmienia. Jak go przeniosą do innej to dalej
    > będzie ten sam problem.

    W takiej szkole specjalnej nie powinno być lepszego dozoru?

    Bo?

    --
    Marcin