  • Data: 2005-02-23 23:36:27
    Temat: Re: Dwa pytania o oprogramowanie komputerowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > niestety tak. Ale mówimy o uszkodzeniu typu laptop zleciał z 4 piętra, a
    > nie o np. wymianie dysku bo się zapsuł. Kompuer naprawiany to dalje ten
    > sam komputer.

    Tia, tylko jak nastapi np. jakieś przepięcie i 'pójdzie' np. elektronika
    dysku i płyty głównej, to zdaje się niektóre instalacje 'systemów'
    mikrosyfa mogą zaprostestować przeciwko aż tak 'drastycznej' zmianie
    sprzętu.

    [ciach]

    > No niestety, dlatego zapewne gdzieś w szafie trzymają ciągle gdzieś te
    > gazety.

    Niestety to polscy urzędnicy to w durzej części [censored] i [censored]
    a co gorsza także [censored] - takiego wymogu formalnego nie ma, ale
    'dla świętego spokoju' warto mieć jakikolwiek 'papier', żeby zapchać tym
    [censored] gębę, bo - nie mając racji - mogą życie człowiekowi zatruć
    (a przedsiębiorca ma dość rzeczy na głowie i konieczność tłumaczenia
    się, że nie jest wielbładem, nie jest mu do szczęścia potrzebna - więc
    się zabezpiecza, choć formalnie potrzebne to nie jest).