  • Data: 2023-04-19 18:39:37
    Temat: Re: Dwa niusy z prokuratury
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2023 o 18:09, J.F pisze:

    > opinie prawnikow nie raz mnie zadziwiały :-)

    A mnie tak bardzo nie dziwi. Zastanawiam się jaki jest w tym cel. Na
    pewno "nie mamy pańskiego płaszcza" ale co dalej. Poszkodowana zapewne i
    tak wniesie zażalenie i do sądu trafi. Liczą na jakiś błąd formalny? Na
    przekroczenie terminu komplikując sprawę? Jakiś musi być, bo nie uwierzę
    że prokurator nie zna 52kpc i defacto narażając się na zarzut
    niedopełnienia obowiązków, skoro nie pouczył zgodnie z prawem.

    > Tym niemniej jestem ciekaw, na ile mozna winę przypisac.
    > Mimo nieumyslnosci nie powinno byc chocby sladu niedbalstwa w
    > działaniu?

    Zapewne można, tylko trzeba by chcieć a prokuratura nie chce.

    > Skoro go mianowali, to widac sie nadaje :-)

    Skoro to najlepszy kulson, to trochę źle świadczy o policji;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!