  • Data: 2002-07-05 17:53:09
    Temat: Re: Dwa dowody osobiste?To mozliwe!
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jun 2002, Aleks wrote:

    >A teraz o idiotyzmie -- chwalenie sie tym , ze biegasz Pan
    >po bankach oraz innych firmach i poslugujsz sie trefnym
    >dokumentem jest co najmniej naiwnoscia jak nie glupota
    >-brakuje tylko Panskiego adresu zamieszkania ! Koledzy na
    >Pana doniosa , zona , albo tesciowa albo jaki inny
    >"zyczliwy"!

    Jak ktos chce to moj adres mozna latwo znalezc :)
    To po pierwsze. Po drugie w sieci mozna napisac co sie chce
    nawet ze Clinton to idiota albo ze Lepper jest ch... :)
    I bez podpisu elektronicznego, bez PGP i innych podobnych,
    nie jest sie mi w stanie udowodnic NIC. Nawet tego o tym
    dowodzie :) Juz czekam na ta policje ktora przeszuka mi
    caly dom w poszukiwaniu dowodu, ktorego akurat nie mam w
    domu tylko gdzie indziej.

> [...]
    >Swiobodzki(Wroclaw) lub Gielda Samochodowa (np.Lubin),
    >Stadion Dziesieciolecia (w Warszawie) ,. pare groszy Pan
    >zarobisz 500-800 zl moze wiecej . Ale na grupie taka
    >oferta i to na pl.soc. prawo z imiennym podpisem, no no?
    >Chyba , ze w mysl zasady -najciemniej pod latarnia .( To
    >ile za to bialko Pan se zyczysz - tak konkretnie ). Ech
    >krajan , krajan > Zdrowia zycze - nie tylko fizycznego ! >
    >Pozdrawiam Aleks > Ps. Panie Leszku po co panu dowód ,ale
    >Panu tak osobiscie Leszkowi A.Szczepanowskiemu - do obiadu
    >, do spania , do kapania ? Przecie Pan wiesz kim jestes i

    Masz racje - sa kraje gdzie nie ma dowodow, a za dowod sluzy
    prawo jazdy i jak ktos go nie ma to jest traktowany
    podejrzliwie:) Akurat moje podejscie do szufladkowania mnie
    przez panstwo i wydawanie roznych zaswiadczen dowodow i
    innych takich jest dosc ambiwalentne i nie tylko moje.
    A co do prowokacji :) Nawet nie pomyslalem o tym by sprzedac
    cos takiego, ale podsunales mi pomysl :) Oderwe zdjecie
    i sru na bazar :) Jesli to ktos w ogole kupi :)
    --
    [Choc droga jest bez konca ]
    Leszek A. Szczepanowski [ pozornie bez znaczenia ]