  • 1. Data: 2006-01-11 13:41:35
    Temat: Durni sedziowie
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    Niech mi nikt nie mowi ze Gardocki to nie Kutas.

    Nagroda za logike sedziowska. Policjant nie bedzie mogl jezdzic po
    pijanemu... w celi wiezeinnej.

    PAP, ML /09.01.2006

    10 lat więzienia dla b. policjanta, za śmiertelne potrącenie autem dwóch
    kobiet

    Na 10 lat więzienia i zakaz prowadzenia pojazdów przez taki sam okres
    skazał sąd w Kozienicach (Mazowieckie) byłego policjanta, 39-letniego
    Kazimierza W.
    Odpowiadał on za śmiertelnie potrącenie samochodem dwóch kobiet w wieku
    19 i 21 lat. Prowadził wtedy auto w stanie nietrzeźwym.

    Do wypadku doszło w nocy na początku lipca ubiegłego roku w Nowej Wsi w
    powiecie kozienickim. Policjant jechał swoim prywatnym polonezem.
    Potrącił idące poboczem dwie mieszkanki Nowej Wsi, a następnie zjechał
    do rowu i uderzył w drzewo. Kobiety zginęły na miejscu. Funkcjonariusz
    uciekł z miejsca zdarzenia. Zatrzymano go 50 minut później. Jak się
    okazało, miał we krwi 1,8 promila alkoholu.

    Oskarżyciel, prok. Tadeusz Andrzejczak żądał 12 lat pozbawienia
    wolności. Ocenił jednak, że wydany wyrok nie odbiegał bardzo od jego
    wniosków. "Sąd dopatrzył się niewielkich okoliczności łagodzących i dał
    dziesięć lat, to jest surowa kara" - powiedział.

    Kazimierz W. mówił w sądzie, że zauważył kobiety z bliska i nie zdążył
    zahamować. Próbował je wyminąć, ale mu się nie udało. Odmówił odpowiedzi
    na jakiekolwiek pytania.

    Kazimierz W. przepracował w policji dwadzieścia lat. Zaraz po wypadku
    został zwolniony ze służby. Komendant kozienickiej policji, Mirosław
    Kocyk podał się do dymisji.

    Były policjant miał już wcześniej problemy z alkoholem. Sześć lat temu
    przyszedł na służbę nietrzeźwy. Spowodował także kolizję drogową, ale
    wtedy nie stwierdzono, czy był pijany, gdyż uciekł i nie było z nim
    kontaktu. Za stawienie się w pracy po alkoholu został ukarany
    dyscyplinarnie, a za spowodowanie kolizji jego przełożony zatrzymał mu
    prawo jazdy na rok.

  • 2. Data: 2006-01-11 13:53:23
    Temat: Re: Durni sedziowie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    newsfeed napisał(a):
    > Nagroda za logike sedziowska. Policjant nie bedzie mogl jezdzic po
    > pijanemu... w celi wiezeinnej.

    może czas poznać obowiązujące przepisy?

    KG

  • 3. Data: 2006-01-11 13:57:43
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    kam wrote:

    > może czas poznać obowiązujące przepisy?
    >
    > KG

    Ktore?

  • 4. Data: 2006-01-11 13:58:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    newsfeed napisał(a):
    > Ktore?

    te o biegu okresu zakazu prowadzenia

    KG

  • 5. Data: 2006-01-11 13:59:39
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    kam wrote:

    > te o biegu okresu zakazu prowadzenia
    >
    > KG

    Ktore konkretnie? Nie wierze ze nie mozna orzec zakazu dozywotnio

  • 6. Data: 2006-01-11 14:04:09
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    newsfeed napisał(a):
    > Ktore konkretnie? Nie wierze ze nie mozna orzec zakazu dozywotnio

    można, sąd zdecydował że nie ma potrzeby

    KG

  • 7. Data: 2006-01-11 14:07:40
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    kam wrote:

    > można, sąd zdecydował że nie ma potrzeby
    >
    > KG

    Oczywiscie. Wystarczy ze nie bedzie mial mozliwosci prowadzenia auta w
    celi wieziennej. Moglby kogos potracic, a na dodatek po pijanemu.

  • 8. Data: 2006-01-11 14:08:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

  • 9. Data: 2006-01-11 14:31:40
    Od: newsfeed <d...@c...com>