  • 1. Data: 2006-01-11 12:33:54
    Temat: umowa kupna-sprzedaży
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    Witam

    Mój dziadek w 1962 r kupił ziemie w warszawie na podstawie umowy kupna
    sprzedaży (poświadczał notariusz) Sprzedający załączył odpis z 1944 w którym
    przedstawiał ze działka jest jego i nie ma na niej żadnych wpisów hipoteki.
    Dziadek wybudował dom, i żadnych więcej spraw w sądzie nie załatwiał. Mam
    pytanie jaki jest stan prawny tego domu i działki ?. Jakie kroki trzeba
    powziąść, żeby nie było problemów przy podziale spadkowym?.

    Pozdrawiam
    JR