    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    <uhtiir$rkl$3$Shrek@news.chmurka.net> <MGA0N.73967$6L_4.56412@fx14.ams1>
    <ui0c58$ju8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <137fxbix0c90w$.gd40x47g5pb7$.dlg@40tude.net>
    <bnW0N.78478$3_a2.10970@fx12.ams1>
    <ui2hk2$2ui$58$RTomasik@news.chmurka.net>
    <BEf2N.79590$U4F3.28755@fx09.ams1>
    <uidn13$3a4$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uidp71$2ak$4$Shrek@news.chmurka.net> <fPz2N.29133$dr77.6158@fx01.ams1>
    <uiejij$krl$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <WVA2N.29135$dr77.5271@fx01.ams1>
    <uig61m$krm$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <fuqz57i3pspw.lr7lwslbdkeo$.dlg@40tude.net> <56V2N.8$4Fc2.5@fx14.ams1>
    <1myugqejxh$.7ed9q9q5adp.dlg@40tude.net> <ao_2N.12$glg4.7@fx11.ams1>
    <avubk4ccizl8$.fdhyrmp9ft6u.dlg@40tude.net> <luf3N.36$bGkf.4@fx12.ams1>
    <kzxj6sc5c9pb$.1dggy1qqpbsd3.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 14 Nov 2023 23:48:43 GMT

    On 2023-11-13, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Fri, 10 Nov 2023 01:14:57 GMT, Marcin Debowski wrote:
    > Moze i przy Linuxie, ale to po prostu był "standardowy unixowy system
    > plików", i czesto typowo zorganizowany.
    > Do Linuxa tez chyba trafił.

    Ale kiedy to było? One się chyba z minixa wywodzą, początek lat 90. i
    wczesniej. Troche myślę, że się od tego czasu zmieniło, żeby tak wrzucac
    do jedngo worka wszystko :)

    > Jakby nikt nigdy nie skasował nic niechcący.
    > No ale moze rasowym linuxiarzom sie nie zdarza ...

    A Tobie się czesto zdarza? Od jakiegoś czasu króluje filozofia kosza na
    wszystkich implementacjach desktopowych. Serio nie kojarzę kiedy
    musiałem korzystać z undelete, czy to pod windows czy Linuksem czy
    jeszcze innym.

    > Przy okazji - nie warto w komputerze/laptopie żałować RAM,
    > bo jak system zacznie swapować pamięc wirtualną na dysk ...

    Z tym się robi powoli tragedia. Ostatnio kupiłem nowego laptopa bo mój
    stary, z nierozszerzalnymi 8GB przestał wyrabiać. Strony www i inne
    aplikacje porobiły się w ciagu ostatnich paru lat tak potwornie
    pamieciożerne, że aż strach.

    --
    Marcin