  • Data: 2010-03-12 09:53:58
    Temat: Re: Droga konieczna - jak to będzie w tym przypadku?
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Oni nie musza jej zadac. Jezeli uzytkuja to dojscie ponad trzydziesci
    > lat, to juz maja zasiedzenie.

    Chwilka... ale ja również użytkowałem a nie tylko oni. I moja babcia i
    moi rodzice. Nie było tak, że tylko oni użytkowali to przejście.
    Z tego co widzę w definicji zasiedzenia gruntu w złej wierze, jest
    nieprzerwane użytkowanie. W jakim sensie nieprzerwane? Przecież to grunt
    moich rodziców, oni tylko korzystali z przejścia. A poza tym przejście
    się zmieniało, wcześniej stało ogrodzenie, teraz go nie ma. Wcześniej
    dojazd był z drugiej strony, teraz jest wjazd na posesję od tej. Poza
    tym sąsiadka zmarła a spadkobiercy nie mieszkają w tym domu. Jeden od
    wielu lat mieszka za granicą, drugi zagląda raz na tydzień. Nie wydaje
    mi się, aby to było takie proste. Znaczy jak będę chodziło ścieżką w
    poprzek czyjejś działki na której on mieszka i płaci podatki to mogę
    sobie ją zasiedzieć w złej wierze po 30-tu latach? To chyba nie o to
    chodziło ustawodawcy?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz