  • Data: 2011-08-07 21:59:44
    Temat: Re: Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-07 23:52, Johnson pisze:

    > Toż on tak mnie więcej zrobił.

    To mu "coś" nie wyszło, nie uważasz? 60zł to więcej adwokat zapłaci za
    parking za samochód.

    > Obiektywnie rzecz biorąc to porada prawna czy prowadzenie prostej sprawy
    > o 1500 zł nie powinno być drożę niż 10% jej wartości.

    Napisanie pozwu i obecność na - dajmy na to - 2 rozprawach jest dla
    Ciebie warte 150zł (98zł na rękę)???

    > Problemem w tym wypadku nie jest stawka, która wydaje mi się rozsądna,
    > tylko ceny na rynku usług prawniczych. A ceny nie zależą od stawek tylko
    > do podaży usług. Rozwiązanie jest proste - trzeba zwiększyć podaż.

    Ale to zupełnie inna para kaloszy. Na razie jest jak jest, ceny są,
    jakie są, i należałoby do tego dostosować koszty zastępstwa

    > Reasumując, rozumiem że przyznajesz że wps jest dobrym kryterium.

    Nie uważam tak. Jest bezsensowny, a jedyną jego zaletą jest prostota.
    Jeśli już musi być, to powinien mieć chociaż wyższe dolne stawki.

    --
    Liwiusz