    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)
    Date: Sun, 07 Aug 2011 23:05:05 +0200

    W dniu 2011-08-07 22:31, kauzyperda pisze:

    > Jak to "nie przyjal"?! Fizycznie nie wzial tego co przyniosles czy
    > faktury fizycznie zlozyles i takim okresleniem sad odniosl sie do twoich
    > twierdzen/dowodow np. w uzasadnieniu orzeczenia
    > (ale wtedy zakladam odpis faktur i dla przeciwnika byl jesli zlozony)

    Spisał faktury (tzn zrobił listę) i nie przedłożył faktur.

    > Dlaczego dwa dla sadu? Jeden.

    A odpisy dla drugiej strony?

    > Ale jesli juz jest w aktach, to przeciez nie musisz tego po raz wtory dawac.

    No, ja myślę że on żadnych faktur w sądzie nie złożył.

    A poza tym myślę że powód nie złożył aż tylko dokumentów na uzasadnienie
    sowich roszczeń żeby aż 1500 dokumentami się bronić.

    Myślę, że cała sprawa sprowadza się do tego że autor złożył sprzeciw od
    nakazu upominawczego, napisał dlaczego jego zdaniem nie powinien płacić,
    ale swoich twierdzeń nie poparł dowodami a na do dodatek nie poszedł do
    sądu.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU