  • Data: 2017-05-29 08:53:54
    Temat: Re: Dowód uiszczenia opłaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-29 o 08:11, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Po co mam pisać skargę? skoro tak to nie działa, Tylko Ty twierdzisz, że
    > tak to działa, a to nie mój problem. A juz twierdzenie, że świstek z
    > monetii (czy innych podejrzanych firmach) wypisany nie wg wzoru, bo wzór
    > jest nieaktualny i posiadany rozmazany stempel, też nic nie mówiący jest
    > więcej wart niż wydruk z dowodu wpłaty z komputera - ciekawe teorie. Ale
    > tylko teorie....

    Ciekawe to jest podejście do prawa w tym kraju.
    Sąd sam ustala co uzna za dowód a co nie.
    To samo policjant przy kontroli ubezpieczenia auta.
    I jak strzelą ewidentna głupotę to ty masz kłopot, koszty
    i nerwówkę a oni nawet pouczenia nie dostaną.
    Noś co chcesz i tak wszystko zależy od humoru lub nie wiedzy sprawdzającego.