  • Data: 2017-05-26 09:54:05
    Temat: Re: Dowód uiszczenia opłaty
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-26 o 09:43, RadoslawF pisze:

    > Dostaniesz. W tym punkcie obok.
    > W świstku ważne jest aby było kto, komu, ile i potwierdzenie
    > że wpłaty dokonano. I wystarczy potwierdzenie tego punktu obok.

    1) odnosiłem się d stwierdzenia, że "zwykle kasa jest na miejscu", a
    jest to coraz rzadsze.
    2) tak w tym punkcie musisz wypisać na starych druczkach od przelewów,
    co chcesz zrobić,oczywiście pola sa nieadekwatne do tego co masz wpisać,
    więc wypełniasz wg wzoru inaczej, jedyne co dostajesz pieczątkę, że
    zapłaciłeś.
    3) taki świstek moim zdaniem nie jest wart więcej niż przelew, sądzę, że
    wystarczyłby wydruk z systemu, że przelew wykonałeś, bo to i tak istotne
    bedzie przed wydaniem paszportu, a potwierdzenie, ma jedynie wskazać,
    skąd spodziewać sie przelewu, aby sprawdzić, że taki wpłynął, przecież i
    tak trochę trzeba poczekac na ten paszport.

    --
    http://kaczus.ppa.pl
    http://kaczanowska.info