    From: "Fragles" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowód osobisty
    Date: Fri, 21 Jun 2002 15:48:08 +0200

    Użytkownik "gregory" <...@...A> napisał w wiadomości
    news:aepu0q$sn8$1@news.tpi.pl...
    > Mam pytanie co w takim przypadku gdy:
    > Nie znam prawa o zameldowaniu więc pomyślałem, że jeżeli zamelduje się
    > gdzieś tymczasowo to na stałe również muszę być zameldowany.
    Kiedys podstawa byl meldunek staly. Teraz juz mozna zameldowac sie "na
    czasowke" i stale bez podawania poprzedniego meldunku stalego.

    > Więc teraz mam od października 2001 roku zameldowanie w jednym miejscu na
    > czas określony i w drugim miejscu na stały.
    No i co w zwiazku z tym?? Normalne.

    > Jest załączona jeszcze taka uwaga której nie doczytałem wczesniej , że mam
    > 14 dni na zmiane dokumentu tożsamości w związku z przemeldowaniem i podana
    > jest ustawa.
    > Jak to mam teraz rozwiązać. Czy wymeldowac się ponownie z pobytu
    czasowego,
    > a co z dowodem jeśli jeszcze nie wyrobiłem nowego a minęło już 7 miesięcy
    ??

    > pozdrawiam i z góry dziękuje
    > grzegorz k.

    Tak na prawde nic Ci nie grozi. Dowod musisz wymienic jezeli zmieniasz
    _stale_ miejsce zameldowania. Przy zmianie pani w ewidencji wyda Ci
    poswiadczenie zameldowani. Kiedys bylo wazne 2 miesiace i byla adnotacja o
    tym w naglowku. Na dzien dzisiejszy wazne jest bezterminowo. Chodze z takim
    zaswiadczeniem juz od ponad roku i nikt
    mi nie robil problemow.

    pozdrawiam
    Fragles