    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Date: Mon, 27 Aug 2007 11:43:58 +0200

    Patrze, patrze a tu Jerzy Glizda porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dlaczego? Czy ja tu czegoś nie dostrzegam, czy to jedynie
    > praktyka/psychologia wskazuje, że otrzymawszy pismo człowiek jest mniej
    > skory do krętactw? Bo możliwości skłamania ma nadal takie same.

    Tez sie nad tym zasanawialem. Wezmy chocby rozliczanie sie ze skarbowka.
    Wychodzi mi na to ze jedyne co mozesz udowodnic to fakt ze cos zes
    wyslal. Wiec jesli np wysylasz PITa do US poleconym i skarbowka go
    zagubi to nie dostaniesz kary za niewyslanie PITa - ale moze to tylko
    moje zludzenia;)

    --
    badzio