  • 21. Data: 2007-12-04 08:28:48
    Temat: Re: Dostałem szlabanem w głowe ...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    news:fj1toe$ghp$2@inews.gazeta.pl...

    > te ostrzezenie jest tez w Polsce :)

    bo niestety i u nas jest coraz wiecej debili

  • 22. Data: 2007-12-04 09:16:58
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Cóż ci mogę jeszcze napisać. Ja instalując ruchomą bramę czy szlaban dałbym
    na pewno ostrzegawczą migajacą lampę + piszczek uruchamiane na chwilę przed
    rozpoczęciem ruchu. Może napisz do zarządcy, że warto.

  • 23. Data: 2007-12-04 11:54:36
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    P.H. wrote:
    > jakich znaków?? uwaga zamykające się szlabany??
    > zarządce chcesz ukarać czy sam siebie (wspólnotę mieszkaniową)?? a
    > może małżonkę za niezgodne z instrukcją użytkowanie szlabanu??

    IMHO jeszcze 2 lata i baba z budki zostanie pozwana do sadu za zbyt goraca
    herbate i brak ostrzezen na kubku :(

    --
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2007-12-04 12:49:11
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    mvoicem pisze:

    > Ale jeżeli szlaban był lekko popsuty (albo ten model tak ma) i zamyka się
    > jak gilotyna?

    To pewnie małżonka miałaby bark połamany a tak skończyło się na
    stresie. Zasłużonym stresie, bo jeśli na dalszych etapach ciąży będzie
    równie pomysłowa, to może zaszkodzić dziecku.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 25. Data: 2007-12-04 16:41:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Sebcio wrote:

    > To pewnie małżonka miałaby bark połamany

    Niekoniecznie - wszystko zależy od tego jak ciężki to szlaban i w którym
    miejscu (jak daleko od osi) była w momencie uderzenia.

    p. m.

  • 26. Data: 2007-12-04 19:21:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 04 grudzień 2007 08:13
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <tojtfperhz52.ls5hinc5rl8a$.dlg@40tude.net>):

    > 2) że szlaban może opaść bezwladnie (recepta: przechodzić jak najbliżej
    > mechanizmu sterującego i asekurować szlaban ręką lub ominąć szlaban)

    A jak przejeżdżasz autem? Jak się asekurujesz? Wozisz dwóch Pudzianów w
    walizce?

    Asekurowanie jedno, a odpowiedzialność osób odpowiedzialnych za
    funkcjonowanie, drugie. Jak dróżnik pijany spuści szlabany, zapory, tory, a
    w środku Ty, ledwie zdążyłeś, lampy pobiłeś, a będzie mgła, to nie
    oskarżysz dróżnika?
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 27. Data: 2007-12-05 06:54:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Tue, 04 Dec 2007 20:21:14 +0100, Tristan napisał(a):

    > Jak dróżnik pijany spuści szlabany, zapory, tory, a
    > w środku Ty, ledwie zdążyłeś, lampy pobiłeś,

    na to akurat nie mamy wplywu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 28. Data: 2007-12-05 11:47:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 07:54
    wasz znak: <1qaihy538wwv5$.1lj8789xmf2wr.dlg@40tude.net>):

    > na to akurat nie mamy wplywu.

    Możesz omijać przejazdy. Taką argumentację można stosować, prawda? Jedno to
    ostrożnośc, a drugie pewne zasady bezpieczeństwa szlabanów...

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl