  • Data: 2009-02-04 18:58:13
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W przeciwieństwie do papierosów, które są legalne, każde dziecko
    > może je mieć i _praktycznie każde pali_...

    A łyżka na to: "Niemożliwe!". Pora się obudzić, panie Tak-Mi-Się-Wydaje.

    > oponenci nigdy nie paliliście i w ogóle was to nie dotyka, za to ogólnie
    > bronicie dostępu do narkotyków dla zbawienia świata.

    Zaś ty chcesz zbawić świat wbrew woli wielu niekonsumujących używek i
    wbrew woli konsumujących używki. Kto żyje w bardziej urojonym świecie?

    Może jesteś niedojrzały i chcesz by państwo traktowało cię jako
    nieodpowiedzialne duże dziecko, ale nie wszyscy tego chcą. Wyobraź
    sobie, że niektórzy wiedzą lepiej co dla nich dobre bez nadzorcy.

    --
    pzdr