  • Data: 2006-10-03 18:45:26
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, ale nie przeszkadzaj sobie. To taka fajna cecha pieniacza, ktory robi
    > cos wg zasady "na zlosc mamie odmroze sobie uszy" i predzej umrze [ w tym
    > wypadku doslownie] niz ustapi. Dzwonka nikt babci nie odlacza.

    Jak nie, skoro nie można zadzwonić do lokalu?

    Ale pozostali
    > lokatorzy postanowili w celu zwiekszenia bezpieczenstwa zainstalowac
    > domofon i albo babcia sie dostosuje, albo niech ponosi negatywne
    > konsekwencje swojego uporu.

    Babcia, jak to określasz, nie neguje istnienia domofonu, tylko chce mieć
    normalnie działający dzwonek. Ktoś przychodzi, naciska przycisk i ona
    słyszy, że ktoś przyszedł.

    Gdyby wszyscy ludzie tak postepowali, to do tej pory
    > biegalibysmy po wode do studni bo skoro studnia byla to ma byc i juz, a
    > nie jakies tam wodociągi :)

    A czy ja piszę o wodociągach? Zmieniasz temat.
    Skoro o zmianach mowa, to wyobraź sobie taką sytuację. Masz w domu kablówkę.
    Płacisz przykładowo 10 zł na miesiąc. Nagle reszcie lokatorów przychodzi do
    głowy pomysł, że dołożą parę programów i będą płacić po 100 zł na miesiąc.
    Ty się nie zgadzasz, więc odcinają ci telewizję całkiem. Może trochę
    wyolbrzymiam, ale skoro zaczęłes o wodociągach...