  • Data: 2017-08-22 14:30:26
    Temat: Re: Dom współmałżonka a umowa z dostawcą energii elektrycznej
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 10:37:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Może i gdzieś w leguraminach zakładów energetycznych jest wymaganie "tytułu
    > prawnego" - możecie z żoną spisać np. umowę użyczenia części lokalu/domu
    > mieszkalnego, na cel mieszkaniowy (czy inny, kwestia późniejszej taryfy i
    > faktur).

    No właśnie chcę uniknąć problemu, bo w chałupie małżonka zacznie DG
    (co prawda na jednym komputerze, ale zawsze to DG), a że jest do tego
    jeszcze prosument z fotowoltaiką, to chciałbym mieć to "na sobie"
    żeby potem nie było mieszania z działalnością. A działalność się
    podepnie jakoś osobno, albo będzie kradła prąd z chałupy ;)

    > Ciekawe to są sytuacje, gdy właściciel nieruchomości nie chce,
    > aby lokator mieszkał ;-)

    Póki co jeszcze chce :]

    L.