  • Data: 2015-05-15 15:09:05
    Temat: Re: Dokumenty w kopercie - opieczętowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:
    > Witam.
    > Potrzebuję wysłać dokumenty do organizacji zagranicznej.
    > Chodzi o uznanie wykształcenia wyższego.
    > Organizacja wymaga aby te dokumenty były albo wysłane przez instytucję która je
    wystawiła albo przynajmniej umieszczone w kopercie którą opieczatkuje wystawiająca
    instytucja.

    > Niby nic kosmicznego ale sekretariat sie uparł że ani nic nie wyśle ani nie
    opieczetuje. ewentualnie może wysłać te papiery do mnie ale i tak pieczatki na
    kopercie raczej ne będzie.

    > Czy ten aspekt wymiany dokumentów jest jakos w naszym prawie uregulowany?
    >
    > Nie wiem jak elegancko umotywować taką prośbę.
    >
    > Z info na forach znalazłem że wiele uczelnianych sekretariatów nie robi z tym
    problemu. Pech jest taki że ten mój niestety niezbyt współpracuje...

    > Doradzi ktoś jak umotywować taka prośbę?

    A nie ma nikogo z wyzszym wyksztalceniem wyzej niz sekretarka?