  • 1. Data: 2015-05-15 10:27:16
    Temat: Dokumenty w kopercie - opieczętowanie
    Od: s...@g...com

    Witam.
    Potrzebuję wysłać dokumenty do organizacji zagranicznej.
    Chodzi o uznanie wykształcenia wyższego.
    Organizacja wymaga aby te dokumenty były albo wysłane przez instytucję która je
    wystawiła albo przynajmniej umieszczone w kopercie którą opieczatkuje wystawiająca
    instytucja.

    Niby nic kosmicznego ale sekretariat sie uparł że ani nic nie wyśle ani nie
    opieczetuje. ewentualnie może wysłać te papiery do mnie ale i tak pieczatki na
    kopercie raczej ne będzie.

    Czy ten aspekt wymiany dokumentów jest jakos w naszym prawie uregulowany?

    Nie wiem jak elegancko umotywować taką prośbę.

    Z info na forach znalazłem że wiele uczelnianych sekretariatów nie robi z tym
    problemu. Pech jest taki że ten mój niestety niezbyt współpracuje...

    Doradzi ktoś jak umotywować taka prośbę?

    --
    Pozdrawiam.
    Łukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2015-05-15 10:39:43
    Temat: Re: Dokumenty w kopercie - opieczętowanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:27, s...@g...com pisze:
> [...]
    problemu. Pech jest taki że ten mój niestety niezbyt współpracuje...

    > Doradzi ktoś jak umotywować taka prośbę?

    Cóż, jako osoba legitymująca się wyższym wykształceniem nie powinieneś
    mieć problemu z napisaniem kilku prostych zdań.

    Ewentualnie za 30zł zrób sobie pieczątkę z danymi adresowymi alma mater.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-15 10:46:51
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 15 maja 2015 10:39:51 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Cóż, jako osoba legitymująca się wyższym wykształceniem nie powinieneś
    > mieć problemu z napisaniem kilku prostych zdań.

    Tak, tylko to nie działa. Sekretariat upera sie ze nie musi i nie może takiego czegoś
    dokonać.
    I zanim zacznę pisać wnioski chciałbym po prostu poznać zasadę na jakiej opiera się
    taka forma przekazywania dokumentów, bo w Polsce takie coś funkcjonuje ale nie wiem
    czy jest to jakkolwiek sformalizowane.

    Zasugerujesz coś?

    > Ewentualnie za 30zł zrób sobie pieczątkę z danymi adresowymi alma mater.

    No, fajna rada nie ma co...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2015-05-15 10:49:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 10:46, s...@g...com pisze:

    > Tak, tylko to nie działa. Sekretariat upera sie ze nie musi i nie może takiego
    czegoś dokonać.

    W sumie ma rację - nie musi, żaden przepis go do tego nie zmusi. Tak
    samo jak na przykład nie ma obowiązku, aby dziekan nie siorbał przy stole.

> [...]
    taka forma przekazywania dokumentów, bo w Polsce takie coś funkcjonuje ale nie wiem

    No to kombinuj inaczej. Jak wytoczysz powództwo o zobowiązanie szkoły do
    opieczętowania, to może za rok dostaniesz pieczątki.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-15 12:08:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Ktoś ci podpowiada "NIE CZYŃ TEGO", więc może ma rację.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 6. Data: 2015-05-15 15:09:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    problemu. Pech jest taki że ten mój niestety niezbyt współpracuje...

    > Doradzi ktoś jak umotywować taka prośbę?

    A nie ma nikogo z wyzszym wyksztalceniem wyzej niz sekretarka?

  • 7. Data: 2015-05-15 19:09:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > opieczetuje. ewentualnie może wysłać te papiery do mnie ale i tak pieczatki na

    no to wpisz ich jako adresata i tyle
    chyba ze lubisz zycie tracic na pierdoly

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-05-15 19:09:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > no to wpisz ich jako adresata i tyle

    tfu, nadawce

    --
    http://db.org.pl/

  • 9. Data: 2015-05-15 20:28:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 May 2015 01:46:51 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > No, fajna rada nie ma co...

    A czemu nie fajna? Nie ma już ograniczeń wyrobu pieczątek od 25 lat...

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-05-15 22:56:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 12:08 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

    > Ktoś ci podpowiada "NIE CZYŃ TEGO", więc może ma rację.

    To wygląda na autorecenzję uczelni. Miażdżącą...

    --
    Trefniś