  • Data: 2015-05-17 18:01:18
    Temat: Re: Dokumenty w kopercie - opieczętowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    poszukiwacz wrote:

    > Bardzo nierozsądny wymóg organizacji zagr., bo przecież już na
    > samym dokumencie dyplomu/świadectwa są pieczęcie i podpisy osób
    > upoważnionych na uczelni do wystawienia takiego dokumentu więc
    > nie ma znaczenia jakim kanałem taki dokument trafi do osoby
    > trzeciej bo nie podważa to oryginalności samego dokumentu.

    pieczecie nie potwierdzaja co zostało na tym dokumencie zmienione od
    momentu postawienia pieczeci i czy na pewno te pieczecie zostały przez
    uczelnie na tym dokumencie postawione.

    Papierowy dokument nie ma takiej wartosci jak u nas, szczególnie, ze tam
    nie za bardzo wiedzą co to jest pieczątka.

    Dokumenty sprawdza się u źródła. Wcale bym sie nie zdziwił gdyby
    wyslali email lub zadzwonili z prosba o potwierdzenie, czy taki to a
    taki dokument został wysłany z uczelni.

    > Udziel organizacji zagr. pełnomocnictwa do udostępniania im wypisów i
    > odpisów z dokumentów takich a takich dotyczących Twojej osoby. Ty
    > wysyłasz za granicę pełnomocnictwo z instrukcją. A organizacja zagr.
    > przesyła pełnomocnictwo do uczelni wraz z żądaniem przesłania jej Twoich
    > dokumentów.

    a uczelnia ma cie w d...
    ty masz biznes ty załatwiasz sprawy
    jak zagraniczna uczelnia bedzie miała biznes to zagraniczna uczelnia
    bedzie załatwiać sprawy.