    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dokumenty sporządzane elektronicznie
    Date: Tue, 29 Oct 2002 23:31:55 +0100

    Użytkownik "pablo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:apmqm8$j0t$1@news.tpi.pl...
    > Dodam że panie w urzę
    > dzie skarbowym powiedziały mi że nie będą honorować takich dokumentów i że
    > muszę posiadać potwierdzenie przelewu wystawione przez bank.

    To powiedz im, zeby lepiej poszukaly w swojej ksiegowosci Twojej wpłaty.
    Nawet nieskonczona ilosc pieczeci na kwicie z banku nie zwolni Ciebie z
    dlugu wobec US.
    Te Panie beda taki kwitek "honorowac" tylko przez jakis czas i w konkretnym
    celu (np. zaswiadczenie o niezaleganiu, powiedza, ze jest OK ale nie ma
    ostatniej wplaty, poniewaz u nich ksiegowanie dlugo trwa, wiec prosza o kwit
    z banku. Wtedy wydadza Ci zaswiadczenie. A jak potem sie okaze, ze nie ma
    Twojego przelewu na koncie to i tak beda Ciebie scigac).
    Jak Panie beda dalej stroic fochy, to wyslij im ten wydruk listem poleconym
    wraz z odpowiednim wyjasnieniem.
    Mozesz tez im napisac, ze wydruk ten wystawiony jest przez bank (jakie ma to
    znaczenie, ze wydrukowales to w domu, jezeli skorzystales z interfesju
    udostepnianego przez bank) a nawet poprosic o "wzor urzedowego potwierdzenia
    przelewu wystawionego przez bank"
    Poza tym taki kwit zawiera przewaznie wszystkie informacje niezbedne do
    zlokalizowania Twojego przelew na ich koncie, a takze tak wazna informacje
    jak "numer referencyjny operacji" (mBank).
    Jezeli beda dalej sie upieraly, to wybierz sie na rozmowe do naczelnika US i
    popros o odpowiednie przeszkolenie pracownikow.

    Poza tym polecam archiwum grupy pl.biznes.banki. Tam takie dyskusje
    powracaja jak bumerang.
    Troche sie podszkolisz.

    Pozdrawiam,
    Karol

    PS.
    Nie daj sie zbyc tekstem "ze taki kwit to kazdy moze sobie sam spreparowac
    na komputerze".
    Zapewne jest to mozliwe, ale nie kazdy bedzie wstanie znac "nr referencyjny
    operacji".