  • Data: 2019-06-19 13:08:24
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-19 o 11:55, ń pisze:
    > A przenoszą swój główny ośrodek życiowy, a jeśli nie to dlaczego
    > rejestracje złomochodów mają BIA lub LPU?

    bo jest mniej biurokracji. Tak trudno zrozumieć? Dlatego się nie
    przemeldowują. Pobyt jest czasowy, gdzie później... się okaże.

    dlatego jestem za likwidacją bzdurnego obowiązku meldunkowego, a
    pozostawienie jedynie adresu dla urzędów do komunikacji. Czy to będzie
    skrytka pocztowa, firma w twoim imieniu przyjmująca korespondencję, czy
    ty, twój adres zamieszkania, powinno zależeć od Ciebie.
    --
    http://kaczus.ppa.pl