    From: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodatkowe drzwi na klatce schodowej
    Date: Thu, 9 Feb 2006 16:15:57 +0100

    Użytkownik "dwr" <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl"> napisał w
    wiadomości news:43e733d2$1@news.home.net.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie dotyczace dodatkowych drzwi na klatce schodowej w bloku.
    > Sa to drzwi odzielajace 3 mieszkania od wlasciwego korytarza.
    [ciach]

    A moim zdaniem takie dodatkowe drzwi to swietna sprawa. Daja duzo
    bezpieczenstwa. Na pewno o wiele wiecej niz jakiekolwiek drzwi
    antywlamaniowe. Zlodzien mimo wszystko musi przejsc przez kolejna przeszkode
    na dodatek drzwi takie sa bardziej na widoku (bardziej wysuniete na klatke)
    niz wejsciowe do mieszkania. My takie drzwi mamy dzieki czemu np rowery
    mozemy trzymac na korytarzu bez strachu ze ktos nam je ukradnie. Tak wiec
    takie drzwi to korzysci dla wszystkich mieszkajacych za nimi. Jesli chodzi o
    bezpieczenstwo przeciwpozarowe to wystarczy moim zdaniem zamontowac taki
    mloteczek jak w autobusach sa i po problemie. W razie nieszczescia
    momentalnie wybija sie szybe i jest wyjscie.
    Ja bym sie bardziej zastanowila jak zmusic sasiada do zalozenia dzwonka. A
    tutaj pomyslow raczej mi brakuje. Skoro nieotwieranie drzwi jego gosciom nie
    skutkuje (podsluchuje dzwonek) to moze warto na jakis czas swoj dzwonek
    wylaczyc lub wyciszyc. W druga strone tez mozna- w ramach zlosliwosci przez
    kilka dni co chwile tym dzwonkiem dzwonic i ew otwierac i zamykac swoje
    drzwi. Skoro dla niego to sygnal ze ktos do niego przychodzi to po kilku
    takich spacerkach dziennie powinien miec dosc.

    Pozdrawiam
    Agnieszka