  • Date: Tue, 07 Feb 2006 10:15:58 +0100
    From: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodatkowe drzwi na klatce schodowej

    d...@w...pl napisał(a):
    > Najlepiej postraszyć sąsiada że jak nie zamontuje sobie dzwonka to wystąpi
    > Pan do spółdzielni o likwidację drzwi. (Zajęta część korytarza jest częścią
    > wspólną budynku i spółdzielnia lub wspólnota decyduje o formie jej
    > zagospodarowania - więcej w prawie spółdzielczym i własności lokali)
    >

    > Użytkownik "dwr" <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl"> napisał w
    > wiadomości news:43e7850b$1@news.home.net.pl...

    [...]

    A czy nie jest tez tak, ze spoldzielnia moze taki wniosek odrzucic?
    Dodam iz nie jestem czlonkiem spoldzielni i w takim zdaje sie przypadku
    jestem czlonkiem wspolnoty zarzadzanej przez SM (mieszkania osob nie
    bedacych czlonkami SM). MOze to miec jakies znaczenie?

    Ze wzgledu na typ sasiada (karkowaty buc) staram sie zebrac maksymalnie
    duzo argumentow na ostatnia z nim rozmowe. Jeszcze podraze temat strazy
    pozarnej a moze dzisiaj uda mi sie znalezc w SM jakas kompetentna osobe,
    ktora mnie nie wysmieje albo nie zbyje na "dzien dobry".

    Dzieki za rady.

    pozdrawiam

    dwr