    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dochody uzyskane za granicą.
    Date: Thu, 10 Mar 2005 06:47:42 +0800

    In article <f8JXd.112303$2e4.52834@news.chello.at>, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    wrote:
    > Użytkownik "Hilary" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > To jest pytanie do US.
    > Mnie się wydaje, że z Niemcami i Austrią - PL ma umowe o unikaniu... więc
    > skoro tam zostało to opodatkowane, więc u nas już nie musisz tego wpisywac w

    Sama umowa o unikaniu zdecydowanie nie wyłącza konieczności deklarowania
    takiego dochodu. Jeśli nic się nie zmieniło w związku z zaunijnieniem, to
    w grę wchodzą jeszcze takie czynniki jak okresy przebywania w Polsce i
    tych krajach w ciągu roku podatkowego. W każdym razie rada z US jest
    sensowna, a ja tu jeszcze dodam, aby zadzwonił do conajmniej 2ch i zrobił
    to dużo wcześniej niż 2 tygodnie przed wymaganym terminem składania pitu.

    --
    Marcin