  • 11. Data: 2007-08-17 12:38:29
    Temat: Re: Dobry adwokat
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 17 sierpnia 2007 11:45
    (autor z...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <3...@n...onet.pl>):

    > ps. A odnosnie uzytego przez Ciebie epitetu to jak widac sa... Tyle, ze
    > tacy co zwykle pytanie potraktuja tak jak Ty.

    No i nie dość, że wredna spamerka i pewnie piwa i tak nie dostanę, to
    jeszcze się rzuca...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-24 13:41:23
    Od: z...@p...onet.pl

    > No i nie dość, że wredna spamerka i pewnie piwa i tak nie dostanę, to
    > jeszcze się rzuca...

    Wykaz, ze spamowalam to dostaniesz. Narazie obrzucasz mnie epitetami a za to
    piwa nie stawiam.

    A swoja droga to do mnie sie o SPAM rzucasz (bezpodstawnie) a sam dyskusje
    offtopic prowadzisz. Tego tez w usenecie nie lubia ale jak widac tym sie nie
    przejmujesz. Tymczasem na moje pytanie o dobrego adwokata w Krakowie pozostaje
    bez odpowiedzi. Skoro nie miales nic w temacie do napisania to trzeba bylo sie
    nie odzywac.

    Zosia

  • 13. Data: 2007-08-24 13:50:48
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 24 sierpnia 2007 15:41
    (autor z...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <3...@n...onet.pl>):

    > Wykaz, ze spamowalam to dostaniesz.

    O! Zmieniasz warunki... Poprzednio było ,,Stawiam piwo jesli wskazesz mi co
    reklamuje.'' Więc wskazałem że reklamujesz Kubusia.

    > A swoja droga to do mnie sie o SPAM rzucasz (bezpodstawnie)

    Podstawnie.

    > Tymczasem na moje pytanie o dobrego adwokata w Krakowie
    > pozostaje bez odpowiedzi.

    Wcale się nie dziwię.

    > Skoro nie miales nic w temacie do napisania to
    > trzeba bylo sie nie odzywac.

    Dopsze mamusiu...

  • 14. Data: 2007-08-31 09:01:02
    Od: z...@p...onet.pl

    > O! Zmieniasz warunki... Poprzednio było ,,Stawiam piwo jesli wskazesz mi co
    > reklamuje.'' Więc wskazałem że reklamujesz Kubusia.

    Nic nie reklamowalam i wcale tego nie wykazales. Opisalam tylko o co mi chodzi
    wiec raz jeszcze wykaz ze to byl spam i ze cokolwiek reklamowalam to piwo masz.

    > Podstawnie.

    Nie zgadzam sie z Twoja opinia zwlaszcza, ze nie jestes wstanie udowodnic faktu
    spamowania. Zatem mimo wszystko bezpodstawnie na mnie naskoczyles zamiast
    odpowiedziec cos w temacie lub milczec jesli nie masz nic w nim do powiedzenia.

    > Wcale się nie dziwię.

    Tak? Czyli wnosze, ze to grupa o spamowaniu a nie o prawie, bo Ty chyba tylko o
    tym umiesz pisac - szkoda.

    > Dopsze mamusiu...

    Sobie nie pozwalaj. Mamusia jestem ale nie Twoja. Gdybym byla to bys mial
    szlaban na internet przy takim zachowaniu.

    Zosia

  • 15. Data: 2007-08-31 21:48:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 31 sierpnia 2007 11:01
    (autor z...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@n...onet.pl>):

    > Nic nie reklamowalam i wcale tego nie wykazales.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2573781
    reklamować ?wygłaszać o kimś lub o czymś bardzo pochlebne opinie?

    Cytat z ciebie : ,,przyznam, ze jest to jedna z najlepszych jesli nie
    najlepsza tego typu kancelaria w Krakowie''

    A więc reklamowałaś. CBDO

    > Opisalam tylko o co mi chodzi

    Nie. Napisałaś list z przemyconą sprytnie reklamą.

    > wiec raz jeszcze wykaz ze to byl spam

    No cóż, nad tym można debatować... Bo ty mówisz co innego... Więc można się
    kłócić w nieskończoność. Piwo oferowałaś jednak za pokazanie co
    reklamujesz, a to pokazałem już dawno.

    > i ze cokolwiek reklamowalam

    Ano reklamowałaś... Nie ma najmniejszych wątpliwości.

    > Nie zgadzam sie z Twoja opinia zwlaszcza, ze nie jestes wstanie udowodnic
    > faktu spamowania.

    Zależy jak zdefiniujesz spam... Dla jasności wypowiedzi nazwijmy to po
    prostu reklamą Kubusia. Gdyż sam fakt reklamowania tychże jest nie do
    podważenia.

    > Tak? Czyli wnosze, ze to grupa o spamowaniu a nie o prawie, bo Ty chyba
    > tylko o tym umiesz pisac - szkoda.

    a) To jest grupa dyskusyjna a nie pytajna
    b) Przecież tylko trollujesz/spamujesz i na odpowiedzi zupełnie ci nie
    zależy.

    > Sobie nie pozwalaj.

    Dopsze psze pani..

    > Mamusia jestem ale nie Twoja. Gdybym byla to bys mial
    > szlaban na internet przy takim zachowaniu.

    No zapewne.... W końcu każdy spamer uważa że Internet jest jego i ma prawo
    dyktować innym warunki.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl