  • 1. Data: 2003-07-11 12:51:29
    Temat: Do zapłaty: 0zł
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie. Przyszedł rachunek za energię elektryczną (od STOEN-u),
    okazało się, że mam nadpłatę i na fakturze jest wpisane 0zł. Czy muszę
    wpłacić to 0zł (czyli de facto zapłacić 3zł na poczcie za sam przekaz)
    czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    czy ta karteczka musi być podstemplowana?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 2. Data: 2003-07-11 12:51:44
    Temat: Re: Do zapłaty: 0zł
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    To masz nadplate czy niedoplate?

  • 3. Data: 2003-07-11 12:56:01
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-11 14:51, erbe napisał(a):

    >Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >To masz nadplate czy niedoplate?

    No nadpłatę, poprzednio zapłaciłem za dużo i teraz nic ode mnie nie
    chcą, ale mi dali taki różowy blankiet, na którym jest "0zł" i nie wiem,
    po co go dali?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 4. Data: 2003-07-11 12:56:19
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" napisał w wiadomości

    > No nadpłatę, poprzednio zapłaciłem za dużo i teraz nic ode mnie nie
    > chcą, ale mi dali taki różowy blankiet, na którym jest "0zł" i nie wiem,
    > po co go dali?

    A co jest na nim napisane? Zwykly kwit bez wskazania czy masz wplacic czy
    oczekiwac na pieniądze?

  • 5. Data: 2003-07-11 13:03:28
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-11 14:56, erbe napisał(a):

    >A co jest na nim napisane? Zwykly kwit bez wskazania czy masz wplacic czy
    >oczekiwac na pieniądze?

    Zwykły kwit, z terminem zapłaty, "kwota 0.0zł"
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 6. Data: 2003-07-11 13:04:52
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale też dostaję takie rachunki i
    nigdy nie płaciłem i nie upominali się o swoje 0 zł.
    Jacek

  • 7. Data: 2003-07-11 13:07:15
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Recently Wojciech Szweicer wrote:
> [...]
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    Kurczę, ty chyba nawet jesteś "dobry wojak Szwejk" ;-)
    A po co chcesz mieć stempelek ? Na dowód wpłaty 0PLN ?
    Aby rozwiązać Twoj problem wystarczy przez chwilę pomyśleć...
    Chociaż z drugiej strony z tym przekazem niczego za 3PLN to nieźle
    wymyśliłeś...
    Karteczkę przysłali, bo to jest generowane komputerowo.

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

  • 8. Data: 2003-07-11 13:23:02
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    A po co Ci ten papier ze stemplem?? Kolekcjoner
    jakiś czy co? Ja od dawien dawna wszystkie rachunki
    z banku internetowego płacę, gdzie nawet kawałka
    papieru, nie mówiąc o stemplu, nie uświadczysz
    i jakoś i prąd w gniazdku jest i woda płynie
    i telefon działa.

    K.

  • 9. Data: 2003-07-11 14:09:45
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    Jak uda ci sie nadac w banku czy na poczcie 0 zl to stawiam pifko ;D

    Pozdrawiam
    Dan

  • 10. Data: 2003-07-11 14:24:14
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

> [...]
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?

    Radzę się przespać z tym problemem, bo widzę, że główka coś ciężko dzisiaj
    pracuje ;-).

    Jurek